کد خبر: 1193248
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان به دلیل حملاتش به اسرائیل بهای سنگینی می‌پردازد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، «یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) به نیرو‌های مستقر در نزدیکی مرز لبنان گفت که شبه نظامیان حزب الله «بهای سنگینی» برای حملات خود به اسرائیل می‌پردازند.

به گزارش آرتی، چندین رسانه صهیونیستی اظهارات گالانت را منتشر کرده و نوشتند او خطاب به سربازان اردوگاه بیرانیت در مرز لبنان مدعی شد: «حزب‌الله تصمیم گرفته است در جنگ شرکت کند و ما بهای سنگینی از آن می‌خواهیم. به نظر من چالش‌ها از الان بزرگ‌تر خواهند بود و شما باید این را در نظر بگیرید تا مانند فنر برای هر موقعیتی آماده باشید.»

این مقام صهیونیستی پیشتر هم در ادعایی در سخنرانی خود برای کمیته امور خارجی و دفاعی پارلمان اسرائیل (کنست) گفته بود که عملیات زمینی این رژیم در غزه تا زمانی که حماس را شکست دهند ادامه خواهد داشت و رویکرد جدید به این معنی است که افراد ساکن در غزه اجازه ورود به اراضی اشغالی یا کار در آنجا را نخواهند داشت.

به گفته مقامات فلسطینی، از زمان آغاز بمباران رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکنون حداقل ۴ هزار و ۱۳۷ نفر به شهادت رسیده‌اند. بنیامین نتانیاهو مدعی شده که حمله به غزه را تا زمانی که حماس از بین نرود، ادامه خواهد داد. سازمان ملل هشدار داده است نوار غزه با یک فاجعه انسانی رو به رو است، زیرا آب و برق این منطقه قطع شده و در پی فروپاشی سیستم‌های آب و فاضلاب، ساکنان در معرض خطر ابتلا به وبا و سایر بیماری‌های عفونی مرگبار قرار دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار