کد خبر: 1229536
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵
با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.

جوان آنلاین: با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.

روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه، پس از بارش شدید باران در مشهد و وقوع سیل، در پی تماس یکی از خبرنگاران مشهدی با مدیر بحران شهرداری مشهد، وی شرایط بحرانی در شهر را انکار کرد. مدیر بحران شهرداری مشهد همچنین خودرو‌هایی که در سیل گرفتار شده بودند و آب آن‌ها را برده بود را کارتنی خواند و گفت این خودرو‌ها آهنی نبوده است.

مدیر بحران شهرداری مشهد با دستور استاندار خراسان رضوی عزل شد.

با دستور استاندار و رئیس ستاد بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.

روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه، پس از بارش شدید باران در مشهد و وقوع سیل، در پی تماس یکی از خبرنگاران مشهدی با مدیر بحران شهرداری مشهد، وی شرایط بحرانی در شهر را انکار کرد.

مدیر بحران شهرداری مشهد همچنین خودرو‌هایی که در سیل گرفتار شده بودند و آب آن‌ها را برده بود را کارتنی خواند و گفت این خودرو‌ها آهنی نبوده است.

در پی وقوع سیل در استان هشت نفر فوت کردند و دو نفر مفقود هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیل ، مشهد ، شهرداری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار