کد خبر: 1189447
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
سخنگوی جنبش حماس گفت: اشغالگران می‌خواهند بر مسجد الاقصی تسلط یابند، اما نمی‌توانند هویت قدس و مسجد الاقصی را تغییر دهند، زیرا مردم فلسطین با تمام قدرت با آن‌ها مقابله خواهند کرد.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از صداوسيما، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در شهر قدس گفت: گسترش و تشدید حملات صهیونیست‌ها تنها عزم و اراده مردم فلسطین را برای پایبندی به مقدسات خود و مقاومت در برابر تلاش‌های اشغالگران افزایش خواهد داد.

محمد حماده امروز در نشست خبری گفت: اشغالگران می‌خواهند بر مسجد الاقصی تسلط یابند، اما نمی‌توانند هویت قدس ومسجد الاقصی را تغییر دهند، زیرا مردم فلسطین با تمام قدرت با آن‌ها مقابله خواهند کرد.

حماده گفت: با تمام افتخار از ساکنان شهر قدس و نگهبانان در قدس و مسجد مبارک الاقصی قدردانی می‌کنم و از آن‌ها و تمام مردم فلسطین می‌خواهم که حضور خود را در این مسجد و صحن‌های آن بیشتر کنند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: جوانان انقلابی ما در هر مکانی راهی برای ضربه زدن وآسیب رساندن به این دشمن جنایتکار پیدا خواهند کرد و او را به خاطر جنایات پیاپی اش مجازات خواهند کرد.

حماده در ادامه، تصریح کرد: ادامه سیاست حمله به صحن‌های مسجد مبارک الاقصی از سوی مشتی شهرک نشین وانجام آیین‌های تلمودی با حمایت نیرو‌های اشغالگر به منزله رفتار تحریک آمیز صهیونیست‌ها وریختن بنزین روی آتش است.

وی خاطرنشان کرد: این سیاست نشان دهنده دامن زدن به جنگ مذهبی است که دولت اشغالگر فاشیست علیه مردم فلسطین و مقدسات آن‌ها به راه انداخته است و همچنین پیشبرد تلاش‌های اشغالگران برای تقسیم مسجد الاقصی از لحاظ زمانی و مکانی و تغییر هویت عربی و اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار