کد خبر: 1188816
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
رئال – ناپولی بازی بزرگ هفته دوم
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از فرداشب با برگزاری بازی‌های چهار گروه اول این مسابقات آغاز می‌شود. دیدار‌هایی که بدون تردید بزرگ‌ترین و حساس‌ترین آن، نبرد ناپولی - رئال در گروه سوم این رقابت‌هاست.
فریدون حسن

این منچستر لرزان
در گروه اول، جایی که منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ حضور دارند و دو تیم در همان هفته اول به مصاف هم رفتند، منچستر باخت و در ادامه حتی نتوانست وضعیت خود را در لیگ جزیره سروسامان دهد تا حالا در بحرانی‌ترین حالت ممکن در زمین خود از گالاتاسرای ترکیه پذیرایی کند. شاید اگر چند سال قبل بود، می‌شد با توجه به شرایط میزبانی به راحتی حکم به پیروزی منچستر داد، اما حالا شیاطین سرخ تبدیل به تیمی شده‌اند که حتی در تئاتر رؤیا‌ها هم به راحتی آب خوردن می‌بازند، بنابراین اگر گالاتاسرای برنده بازی سه‌شنبه شب شد اصلاً نباید تعجب کرد.
بایرن‌مونیخ آماده و سرحال هم همزمان با کپنهاگن دانمارک روبه‌رو می‌شود. تیم اول آلمان هرچند میهمان این بازی است، اما می‌توان یک پیروزی دیگر را از همین حالا به حساب باواریایی‌ها نوشت، مگر آنکه کپنهاگن بخواهد شگفتی‌سازی کند.
کار راحت آرسنال
در گروه دوم به نظر می‌سد به‌رغم حضور سویا و آیندهون، آرسنال کار چندان سختی نداشته باشد. آن‌ها در بازی اول با چهار گل آیندهون را بردند و حالا باید به مصاف لانس فرانسه بروند، تیمی که در بازی اول مقابل سویا به تساوی یک -یک رسید. در دیگر بازی هم آیندهون میزبان سویاست، دیداری که نتیجه آن تأثیر بسزایی در سرنوشت تیم‌های صعود‌کننده از این گروه دارد.
خط و نشان ناپولی.
اما در گروه سوم مسابقات، جایی که از همان لحظه مشخص شدن تیم‌های حاضر در این گروه نبرد صدرنشینی میان ناپولی و رئال‌مادرید آغاز شد، یونین برلین و براگا تقریباً فهمیده‌اند شانسی برای صعود ندارند و فرداشب در نبرد بین مدعیان گروه، ناپولی میزبان رئال‌مادرید است. رئال در آخرین فصل حضور آنجلوتی در نتیجه‌گیری با نوسان زیادی روبه‌روست. هرچند آن‌ها صدرنشین لالیگا هستند، اما روند نتیجه‌گیری تیم آنجلوتی به‌گونه‌ای است که اصلاً نمی‌توان روی آن حسابی باز کرد. رئال در هفته اول در زمین خود یک پیروزی سخت مقابل یونین برلین به دست آورد و حالا باید به جهنم ناپل برود. البته رئال خوش‌شانس است که ناپولی قدری با تیم مقتدر فصل قبل فاصله گرفته است، اما به هر حال بازی در ناپل سختی‌های خود را دارد. ناپل برخلاف رئال در جایگاه سوم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد و می‌خواهد با برتری در این دیدار حساس بار دیگر برای رقبای اروپایی و ایتالیایی خود خط و نشان بکشد.
دیگر دیدار این گروه را یونین برلین و براگا برگزار می‌کنند و امیدوارند بازی بزرگ گروه مساوی شود تا یکی از آن‌ها با برتری مقابل دیگری حداقل بتواند به صعود امیدوار باشد.
اینتر به دنبال اولین برد
در گروه چهارم، صدرنشین ایتالیا برخلاف سری آ شروع خوبی در لیگ قهرمانان نداشت. توقف مقابل سوسیداد با وجود اینکه این تیم یکی از مدعیان صعود از گروه محسوب می‌شود، نتیجه‌ای نبود که با نمایش‌های اینتر در ایتالیا از این تیم توقع می‌رفت. اینتر فرداشب مقابل بنفیکا قرار می‌گیرد، تیمی که در بازی اول مقابل سالزبورگ شکست خورده و حالا کار بسیار سختی مقابل صدرنشین ایتالیا در جوزپه مه‌آتسا دارد. اینتر در زمین خود و در مقابل چشم هوادارانش تیمی بی‌رحم است که حتی به همشهری خود نیز رحم نمی‌کند، به‌خصوص اینکه می‌خواهد نتیجه ضعیف هفته اول را هم جبران کند.
در دیگر دیدار این گروه سالزبورگ از رئال‌سوسیداد پذیرایی می‌کند، دیداری که نماینده اسپانیا به شدت به دنبال پیروزی در آن است تا مقابل اینتر کم نیاورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار