کد خبر: 1183294
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
سازمان پدافند غیرعامل الجزایر اعلام کرد که بر اثر بارش باران شدید و جاری‌شدن سیل در الجزایر، ۷ تن کشته و ۲ نفر دیگر ناپدید شده‌اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سازمان پدافند غیرعامل الجزایر از جان‌باختن ۷ شهروند الجزایری و مفقودشدن ۲ شخص دیگر بر اثر بارش باران و جاری‌شدن سیل در این کشور خبر داد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز یکشنبه، جسد بی‌جان ۴ نفر شامل ۲ مرد و ۲ زن از خودرویی که در دره الدالیه واقع در شهرک باب العسه در استان تلمسان به کام سیل کشیده شده بود، بیرون آورده شده است.

این نهاد الجزایری افزود: جریان سیل جسد ۳ نفر دیگر شامل ۲ زن و یک مرد را نیز به مناطق الدفلی و بن جراد در استان البیض واقع در جنوب غرب الجزایر کشانده است. علاوه بر این ۲ نفر دیگر نیز مفقود شده‌اند که عملیات جستجوی آنان در جریان است.

سازمان هواشناسی الجزایر روز جمعه در هشداری ویژه اعلام کرده بود که مناطق غربی الجزایر شاهد بارش باران و رعد و برق خواهد بود و میزان این بارش‌ها به بیش از ۴۰ میلیمتر خواهد رسید.

شهر‌های مختلف الجزایر از دیروز شنبه، شاهد تحولات هواشناسی بوده و سازمان هواشناسی الجزایر نیز سطح هشدار را به نارنجی افزایش داده و اعلام کرده که ۷ استان البلیده در شمال، تلمسان، وهران و عین تموشنت در غرب و تمنراست، عین قزام و برج باجی مختار در جنوب این کشور شاهد بارش باران خواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار