کد خبر: 1173078
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
جانشین فرمانده انتظامی کل کشور:
سردار رضایی، با بیان اینکه برخورد با قاچاق و برقراری امنیت اولویت پلیس است، گفت: پلیس در برقراری امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

به گزارش جوان از لرستان، سردار قاسم رضایی، امروز(1مرداد)، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان به برقراری امنیت در کشور اشاره کرد و اظهارداشت: در مرزهای کشور به جز در مواردی که حل‌وفصل شده است، از امنیتی مطلوب برخوردار هستند.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور برقراری امنیت را اولویت خواند و افزود: مبارزه با مواد مخدر و قاچاق در اولویت و دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به  بحث قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات اشاره کرد و گفت: این اقدامات سبب ایجاد ناامنی شده و از دیگر اولویت های پلیس برخورد با قاچاق سلاح می باشد.

سردار رضایی حجاب و عفاف را از دیگر مسائل مهم خواند و عنوان کرد: این مساله نیز در دستور کار پلیس و دیگر مسئولان قرار دارد و پیگیری های لازم در حال انجام است.

وی در ادامه از استان لرستان به عنوان استانی ولایی و انقلابی یادکرد و عنوان داشت: در این استانی امنیت خوبی برقرار بوده و البته پلیس در برقراری امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در پایان بیان کرد: پلیس با حمایت و پشتیبانی نمایندگان ولی‌فقیه، علما و روحانیون و دیگر مسئولان کشور امنیت خوبی در کشور برقرار خواهد کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار