کد خبر: 1164413
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
معاون اقتصادی استانداری لرستان:
ابراهیمی با تأکید بر اینکه با توجه به ظرفیت های موجود باید زمینه لازم برای صادرات محصولات کشاورزی فراهم شود، گفت: در این راستا باید واحدهای کوچک را به هم متصل کرد.

به گزارش جوان از لرستان، سیروس ابراهیمی، امروز(27 خرداد)، در مراسم افتتاح نمایشگاه «از مزرعه تا سفره» به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با تدبیر و اقدامی اساسی نهاد انقلابی و اقتصادی بنیان جهاد سازندگی را تاسیس کرد، اظهار داشت: اکنون شاهد ثمرات مؤثر این نهاد انقلابی و اقتصادی هستیم.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه تلاش ما بر این است که واحدهای کوچک را به هم متصل کنیم، افزود: این اقدام با هدف فراهم شدن زمینه‌های روند صادرات محصولات کشاورزی است.

وی عنوان کرد: بر این باوریم با زنجیره‌ای به هم پیوسته و تبلیغات مؤثر برای برندسازی این محصولات می‌توان شاهد محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته جهاد کشاورزی جهاد گران و فعالان عرصه امنیت غذایی امروز به مدت سه روز نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می توانند کالاهای مصرفی خود به قیمت مناسب در این نمایشگاه تهیه کنند.

وی اظهارکرد: با بازدیدهایی که از غرفه‌ها انجام گرفت برخی از غرفه‌ها مشکلات دارند که باید به آنها رسیدگی و مشکلات آنها حل شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار