کد خبر: 1173077
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی امنیت را زمینه ساز پیشرفت کشور در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: امنیت امروز مرهون زحمات شبانه روزی و پای کار بودن نیروی انتظامی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز(1مرداد)، در دیدار با سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت کشور مرهون زحمات شبانه روزی و پای کار بودن نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان امنیت و سلامت را دو نعمت همیشه مجهول خواند و افزود: امنیت زمینه ساز رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن و قرار گرفتن کشور در بحران های سخت طی سال های اخیر، عنوان کرد: به لطف الهی و با بصیرت مردمی در این آزمون های الهی سربلند شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، عنوان کرد: دشمن همواره در حال طراحی دسیسه های مختلف بوده و باید مراقب توطئه های دشمن در عرصه های مختلف باشیم.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روز در راستای برقراری امنیت مردم تلاش مضاعف می‌کنند، گفت: همکاری و مشارکت دیگر مسئولان با نیروی انتظامی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: می طلبد که برخورد با قاچاق غیرمتعارف، سلاح و مهمات، جرایم آسیب‌زا، عفاف و حجاب و دیگر آسیب ها مورد توجه بیشتر نیروی انتظامی قرار گیرد.   

وی بیکاری را ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری برای اشتغال جوانان سبب کاهش آسیب ها و جرایم خواهد شد که نیازمند توجه بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه باید از آسیب پذیری در جامعه جلوگیری شود، بیان کرد: راه‌اندازی شغل برای جوانان  هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به وجود منابع طبیعی و ظرفیت های استان لرستان، اظهارکرد: توجه به منابع اقتصادی و استفاده از آنها امری مهم برای اشتغال زایی در استان و جلوگیری از رواج آسیب ها است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار