کد خبر: 1169682
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
نخست وزیر رژیم صهیونیستی چند روز پس از شکست و عقب نشینی از اردوگاه جنین، عاملان عملیات‌های ضد صهیونیستی را تهدید کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی گفت: بگذارید بار دیگر سیاستمان را شرح دهم، هرکسی که اقدام به کشتن اسرائیلی‌ها یا انجام عملیات ضد صهیونیستی کند، روانه زندان یا قبر می‌شود.

وی با بیان اینکه «سیاست اسرائیل زندان یا قبرستان برای دشمنان است و ما این سیاست را به سه شیوه اجرا می‌کنیم»، اضافه کرد: ابتدا عاملان عملیات‌ها را مجازات می‌کنیم و بعد به سراغ طرف‌هایی که از این عملیات‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنند، می‌رویم و زیرساخت‌های آن‌ها هدف قرار می‌گیرند.

نتانیاهو افزود: پیشدستی می‌کنیم و از عامل غافلگیری برای انجام عملیات استفاده می‌کنیم همانطور که در عملیات «تیر محافظ» در غزه برضد جهاد اسلامی و عملیات «خانه و باغچه» در جنین اقدام کردیم.

تهدید‌های نتانیاهو درحالی انجام می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته پس از دو روز حمله و یورش به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری بدون دستیابی به اهداف خود، عقب نشینی کرد.

روی کار آمدن کابینه راست‌گرای نتانیاهو، گسست در درون صهیونیست‌ها و سران سیاسی و نظامی آن‌ها در سرزمین‌های اشغالی را تشدید کرده است؛ به طوری که بسیاری از کارشناسان و مقامات صهیونیست درباره وقوع جنگ داخلی و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضائی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

طی ماه‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئرالسبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو و لایحه اصلاحات در دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی بوده است.

روسای گروه‌های مخالف رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

در آغاز اعتراضات گسترده به لایحه اصلاحات قضایی، کابینه نتانیاهو مجبور شد که عقب نشینی و مراحل تصویب آن را به حالت تعلیق درآورده و با میانجیگری رئیس رژیم صهیونیستی با ائتلاف مخالفان وارد گفتگو شود که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است، اما تشدید تنش‌های اخیر بین ائتلاف حاکم و ائتلاف مخالفان باعث شده که لاپید و گانتس که در ائتلاف مخالفان نتانیاهو قرار دارند به تازگی مذاکرات را به حالت تعلیق درآوردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار