کد خبر: 1168980
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
منابع فلسطینی از افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند. نظامیان صهیونیست اقدام به بازداشت شماری از فلسطینیان کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به شهرک سیله در جنین حمله و یک منزل را به محاصره خود درآوردند. این نظامیان پس از اینکه با مقاومت مبارزان فلسطینی روبرو شدند، نظامیان بیشتری برای کمک به منطقه آوردند.

در نابلس هم درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست درگرفت. منابع بیمارستانی فلسطینی اعلام کردند که تیم‌های اورژانس ۲۲ زخمی را درمان کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به اردوگاه الفوار در الخلیل حمله ور شده و درگیری میان نظامیان و ساکنان اردوگاه درگفت و نظامیان صهیونیست از گلوله جنگی استفاده کردند.

تشدید عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی

همزمان مرکز فلسطینی معطی از افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد که طی آن یک نظامی کشته و هشت نظامی زخمی شده اند.

این مرکز از ۱۴۲ عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری و قدس خبر داد که شامل درگیری در جنین و ۱۶ عملیات انفجار بمب و مقابله با شهرک نشینان و حمله به خودرو‌های آن‌ها بوده است.

مبارزان فلسطینی خارج از جنین پنج عملیات تیراندازی انجام داده و جوانان فلسطینی مواد آتشزا به سمت نظامیان صهیونیست پرتاب کردند.

در بخشی قدیمی قسد پنج شهرک نشین بر اثر حمله با سنگ زخمی شدند. در غرب سلفیت خودرو یک شهرک نشین بر اثر حمله با بمب آتشزا آتش گرفت.

در بیت ایل در نزدیکی البیره در رام الله هم یک بمب به سمت نظامیان صهیونیست پرتاب شد. در ۵۸ نقطه کرانه باختری هم درگیری رخ داد.

همزمان راهپیمایی در حمایت از جنین برگزار شد.

یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی

خبر دیگر از فلسطین اینکه صبح امروز پنجشنبه ده‌ها شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی وارد مسجدالاقصی شدند.

این صهیونیست‌ها از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شده و اقدام به پرسه زنی در محوطه‌های مسجدالاقصی کردند.

شهرک نشینان صهیونیست مراسم تلمودی در بخش شرقی مسجد انجام دادند. همزمان نظامیان رژیم صهیونیستی محدودیت‌هایی در قبال ورود نمازگزاران فلسطینی به عمل آوردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار