کد خبر: 1154782
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
دبیر شورای امنیت روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا فعالانه برای تجزیه روسیه تلاش می‌کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: آمریکا فعالانه برای تجزیه روسیه، تخریب پایه‌ها و هویت ملی کشورمان تلاش می‌کند.

دبیر شورای امنیت روسیه در این خصوص ادامه داد: نهاد‌های آمریکایی به طور خستگی ناپذیر برای ایجاد بی ثباتی در کشور‌های همسایه با روسیه و تحریک تروریسم داخلی در کشور تلاش می‌کنند.

«نیکلای پاتروشف» گفت: نهاد‌ها در غرب تئوری‌های دیوانه وار می‌سازند تا وضعیت روسیه را تضعیف کنند. همه‌ای نهاد‌ها در ایالات متحده و اروپا به طور خستگی ناپذیر نظریه‌های ضدعلمی دیوانه وار با هدف تضعیف وضعیت روسیه می‌سازند.

وی پیشتر هم در سخنانی گفته بود: آمریکا به طور مستقیم در جنگ اوکراین حضور دارد. روسیه باید از حاکمیت خود دفاع کند. آمریکایی‌ها همواره می‌گویند که در فعالیت‌های نظامی (در اوکراین) شرکت نمی‌کنند.

ارتش روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات نظامی ویژه» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد؛ مقامات ارشد دولت روسیه می‌گویند این عملیات در پاسخ به درخواست سران دونتسک و لوهانسک برای حفاظت از آن‌ها در برابر نیرو‌های اوکراینی آغاز شده است.

به نوشته اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفته است که هدف از این عملیات «حمایت از مردمی است که بیش از هشت سال تحت نسل کشی و آزار و اذیت رژیم کی‌یف قرار داشتند».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار