کد خبر: 1152552
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
رییس جمهور به رهبر معظم انقلاب و مردم اطمینان داد که هر سه قوه با همدلی و هم‌افزایی از حاشیه‌ها پرهیز، و بر متن که تحقق شعار سال و گره‌گشایی از زندگی مردم و خدمت خالصانه به آنان است، تمرکز کنند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، رهبر معظم انقلاب روز شنبه دوم اردیبهشت ماه در بخشی از خطبه نماز عید فطر، همکاری، همدلی و هم افزایی سه قوه را یک راهبرد بسیار مهم و اساسی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور بیان کردند و افزودند: اگر قوای مقننه، مجریه و قضاییه به‌طور کامل همکاری کنند، کار‌ها به هیچ وجه گره نمی‌خورد. خودِ مسئولان و مدیران این قوا می‌دانند که این همکاری و هم‌افزایی چگونه ایجاد می‌شود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین تمرکز بر حل مسائل و خودداری مردم و مسئولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها را یک راهبرد ضروری دیگر خواندند و گفتند: حاشیه‌ها همیشه ساخته و پرداخته دست دشمن نیست بلکه گاهی از روی غفلت یا عوامل دیگر و با انگیزه‌های گوناگون، حاشیه‌هایی در اطراف یک کار یا یک شخص ایجاد می‌شود که مردم باید بی‌اعتنا باشند و مسئولان هم بدون توجه به حواشی، تلاش خود را بر کار‌های مهم و مشکل‌گشا متمرکز کنند.

آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور نیز روز شنبه و در دیدار جمعی از مردم، مسئولان نظام و سفرای کشور‌های اسلامی که پس از اقامه نماز عید فطر به رهبر انقلاب اسلامی انجام شد، با اشاره به تأکید ایشان به همکاری قوای سه‌گانه با یکدیگر اظهار داشت: به رهبر انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران اطمینان می‌دهم که هر سه قوه با همدلی و هم‌افزایی از حاشیه‌ها پرهیز، و بر متن که تحقق شعار سال و گره‌گشایی از زندگی مردم و خدمت خالصانه به آنان است، تمرکز کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار

ر