کد خبر: 1152630
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
گزیده‌ای از دیدار رهبر معظم انقلاب با شعرا، شامگاه یکشنبه سوم اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، گزیده‌ای از لحظات ناب و شیرین این دیدار صمیمانه به مدت تقریبی ۲۵ دقیقه، یکشنبه (سوم اردیبهشت) حوالی ساعت ۲۳ و پیش از پخش گلچین برنامه «سیدخندان»، از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

‌در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

دیدار جمعی از شاعران و اساتید زبان و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، سنتی است که هر ساله در نیمه ماه مبارک رمضان و در شب میلاد مبارک کریم اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود. این دیدار امسال نیز ۱۶ فروردین همزمان با شب میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع) با حضور تعدادی از شاعران جوان و پیشکسوت این عرصه، اساتید ادبیات فارسی و تعدادی از شاعران فارسی‌زبان غیرایرانی برگزار شد و برخی از آنان اشعار خود را در حضور رهبر انقلاب خواندند.

شاعرانی همچون غلامعلی حداد عادل، افشین اعلاء، میلاد عرفان‌پور، ناصر فیض، علیرضا قزوه، یوسفعلی میرشکاک، علی موسوی گرمارودی، مصطفی محدثی خراسانی، محمدمهدی عبداللهی، محمدجواد شرافت، بلرام شکلا، احمد شهریار، قادر طهماسبی، قادر طراوت‌پور، فائزه زرافشان، حسین خزائی، محمد خادم، علیرضا نورعلی‌پور، ولی‌الله کلامی زنجانی و علی‌محمد مؤدب در این دیدار حضور داشتند.

مرتضی امیری اسفندقه مدیریت جلسه را برعهده داشت و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در کنار شاعران در این مراسم حضور داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار