کد خبر: 1138421
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
پیشکسوت دوومیدانی گفت: نفرات اعزامی به داخل سالن قهرمانی آسیا اکثر کم سن و سال بودند و انتظار مدال وجود نداشت.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیمور غیاثی در مورد عملکرد تیم ملی دوومیدانی در مسابقه داخل سالن قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات داخل سالن مانند فضای باز آنچنان از اعتبار خاصی برخوردار نیست و کشور‌های دیگر هم با نفرات کامل خود شرکت نمی‌کنند. ما هم توقع چندانی از بچه‌ها نداشتیم که بخواهند هرکدام یک مدال بگیرند. اکثر نفراتی که اعزام شده بودند، همه کم سن و سال بودند و برای آینده دوومیدانی هستند.

غیاثی ادامه داد: فرزانه فصیحی نتیجه خوبی گرفت و توانست قهرمان شود. به هر حال او تخصصش در ۶۰ متر است و باید دید در ۱۰۰ متر و فضای باز بازی‌های آسیایی چه نتایجی را کسب می‌کند.

پیشکسوت دوومیدانی گفت: نفراتی که به داخل سالن قهرمانی آسیا اعزام شده بودند برای این بود که محک بخورند، چون آن‌ها آینده‌سازان دوومیدانی هستند و اکثراً ۱۷، ۱۸ ساله بودند. باید روی این‌ها کار شود تا بهتر شوند. به عنوان مثال ارشیا مصدقی نوجوان هفده ساله است که رکورد خوبی را ثبت کرد. خوشبختانه دوومیدانی در حال پوست‌اندازی است و باید طی یکی دو سال آینده نتایج آن‌ها را ببینیم.

غیاثی: در قهرمانی آسیا توقع مدال نداشتیم/ انتظار از وزیر دوومیدانی کار زیاد است
غیاثی عنوان کرد: ما می‌توانیم دو سه مدال در بازی‌های آسیایی کسب کنیم، به شرطی که حمایت خوبی صورت بگیرد و به ملی‌پوشان برسند. ورزشکار احتیاج به حمایت دارد تا سرخورده نشود.

وی با اشاره به دوومیدانی کار بودن وزیر ورزش گفت: سجادی که خودش قهرمان دوومیدانی بوده انتظار داریم که این رشته را بیشتر حمایت کند. او هم می‌تواند حمایت مالی و هم معنوی به فدراسیون دوومیدانی انجام دهد. برای بازی‌های آسیایی اردو‌های خوبی برگزار شود و بچه‌ها دائم در مسابقات شرکت کنند. بازی‌های آسیایی میدان بزرگی است و ما هم باید به بزرگی همین رویداد تلاش کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار