کد خبر: 1071735
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
در راستای تاکید استاندارصورت پذیرفت ؛
در راستای تاکید استاندار مازندران، طرح ضربتي پاكسازي و زيبا سازي حريم راه هاي این استان با جدیت توسط راهداران در دست اجراست. 
مریم فلاح رضوانکلایی

به گزارش جوان آنلاین مازندران به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها می تواند نقش بسيار مهمي درامنيت جاده ها و كاهش تصادفات و سوانح رانندگي ايفاء نمايد.

 

وی به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و خاطر نشان ساخت: با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در محورهاي ارتباطي مازندران ، بايد حاشيه و حريم راه هاي اين استان سرسبز ، همواره پاك و زيبا باشد. 

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد: راهداران پر تلاش اين اداره كل بر اساس ماده 7 آيين نامه حريم راهها مبني بر ريختن زباله ، نخاله ، مصالح ساختماني روغن موتور و نظاير آن و يا نصب و استقرار تابلو يا هر شي ديگر در راه ها و حريم قانوني آنها در داخل و خارج محدوده ي قانوني شهر ها و همچنين هرگونه عمليات كه موجب اخلال در امر تردد وسايل نقليه مي شود و نيز ايجاد راه دسترسي ممنوع مي باشد ، به انجام وظايف قانوني و سازمانی خود می پردازند.

 

وی تصریح کرد: زيباسازي و پاكسازي حريم راهها نياز به يك فرهنگ سازي وسيع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم بايد نسبت به اين مهم خود را مسئول بدانند.

 

مهندس فولادی تاکید کرد : حفظ و پاکسازی  حريم راه ، جزء وظایف همگانی است و باید با جديت انجام پذیرد و تمامي مسئولين ذيربط بايد با تمهيدات لازم در خصوص زيباسازي و پاكسازي منظر حريم راه ها كوشا باشند.    

 

وی در ادامه برنامه های اجرایی این اداره کل را در خصوص ایمن سازی راه های مواصلاتی استان اینگونه عنوان نمود: احيا و اجراي خط كشي ، اجرا و نصب نيوجرسي بمنظور جداسازي و تفكيك باند در نقاط پرتصادف استان ، بازسازي و نصب انواع علائم ، برنامه ریزی و اجراي عمليات روکش آسفالت و لكه گيري گسترده رويه هاي آسفالتي ، رگلاژ و شانه سازي راه هاي اصلي و فرعي و روستایی  بويژه در نقاط كوهستاني پر تردد از جمله برنامه های بوده که به طور مستمر در دست اجراست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر