کد خبر: 1210381
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
استاندار مازندران در شورای اداری میاندورود اعلام کرد :
استاندار مازندران با بیان این که زمین های حاصلخیز و تولید کشاورزی کیفی میاندورود، راه اندازی پایانه صادراتی در این شهرستان را به یک ضرورت فوری تبدیل کرده است، گفت: برای راه اندازی پایانه صادرات در میاندورود در قالب طرح مولد سازی ۲۰ هکتار زمین برای این امر اختصاص خواهد یافت. ‎

به گزارش جوان آنلاین مازندران ، سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای اداری میاندورود، بیان داشت: شرایط آب و هوا و کیفیت خاک این شهرستان سبب تولید محصولات کشاورزی با کیفیت شده است که این تولیدات قابلیت صادرات دارد.


استاندار مازندران، اظهار داشت: برای راه اندازی پایانه صادرات در میاندورود در قالب طرح مولد سازی۲۰ هکتار زمین برای این امر اختصاص خواهد یافت و این البته یکی از مصوبات سفر شهرستانی به میاندورود است.


حسینی پور با بیان این که، طرح های زیرساختی کشاورزی این شهرستان توسعه مطلوبی نداشته است، بیان داشت: در سال جاری با اجرای ۵۵ طرح کشاورزی با سرمایه گذاری ۴۷۹ میلیارد ریالی تلاش شد، بخشی از این کمبودها جبران شود.


وی ادامه داد: تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سفرهای شهرستانی مصوب می شود به طور حتمی باید اجرا شود.


نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این مطلب که اجرای این مصوبات زمینه رونق اقتصادی و اشتغال پایدار را فراهم می کند، بیان کرد: تحت هیچ شرایطی زیبنده نیست که مدیران استان تصمیمی اتخاذ کنند و آن اجرا نشود.


در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران، بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه ها و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری برنامه ریزی شده بود.


در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب رسید. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر