کد خبر: 1059914
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی، بی‌عدالتی اقتصادی و رانت‌خواری و رشوه و ربا است و سیاست‌های اقتصادی و مالی در کارنامه دولت‌های قبل و فعلی، نمرات مردودی را نشان می‌دهد.
بهنام صدقی
سرويس اقتصادی جوان آنلاين: تردیدی نیست که رونق فضای کسب و کار و اشتغال در کشور منوط به حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی است و این تولید ملی نیز بدون حمایت مردم قطعا امکان‌پذیر نیست. هر جا گوش به فرمان رهبری بودیم، از گرداب خلاص شده و رهایی یافتیم و هرگاه که بی‌توجهی، کم‌توجهی و سهل‌انگاری به فرمایشات و توصیه‌های حیاتی و ضروری معظم‌له کردیم، تاوان سنگین و جبران‌ناپذیر به قیمت حیثیت و آبروی نظام و خون پاک شهیدان، پس دادیم و خوف آن می‌رود که روز به روز دشمن شادکن‌تر شویم! در نهایت هم انگشت‌نمای جهانیان شده و امید حضرت امام (ره) را ناامید کنیم و آرزوی دشمنان که همان سقوط و شکست جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است را برآورده کرده و خسر‌الدنیا و الاخره شویم.
 
خوب نیست و نمی‌توان شعار حمایت از تولید ملی را فقط برای مردم سر داده و خود آن کار دیگر کنیم! یادمان باشد امام انقلابی می‌فرمودند: «بترسید از روزی که این مردم بدانند در باطن ذات شما چیست که آن روز باید فاتحه ملت و مملکت را خواند». هنگامی که یک مسئول دولت و یا نظام اسلامی فاسد شد، عالمی را به فساد و تباهی می‌کشاند. جلوی ضرر و خسران و زیان‌کاری را با جامه عمل پوشاندن به طرح و برنامه اقتصاد مقامتی، باید گرفت. قطعا راه برون‌رفت از ورطه هلاکت، اقدام و عملی است که رهبر فرزانه سال‌ها پیش فرمودند، اما متاسفانه برخی تعمدا، عامدانه و وقیهانه از اقدام و عمل جدی و با برنامه، از این مهم سر باز زدند. دست‌های کثیف و خون‌آلودی در کارند تا امید مستضعفان، مجاهدان و کوخ‌نشینان، به ناامیدی بینجامد.
 
باند‌ها و مافیا‌های ثروت و قدرتی که کمر به قتل انقلاب و ملت و هم‌چنین اضمحلال اقتصاد کشور بسته‌اند و هر روز شمشیر را از رو می‌بندند، هیچ‌گاه از نظر پروردگار جهانیان پنهان نخواهند ماند. این عهد و پیمان ناگسستنی پروردگار عالم با مورد استضعاف قرار گرفتگان زمین است و هیچ تردیدی نخواهد بود که ظالمان و ستم‌کاران اقتصادی و چپاول‌گران سرمایه‌های ملی و بیت‌المال مسلمین و پابرهنگان، رسوا و نابود شده و در این دنیا و جهان آخرت سزای بی‌عدالتی و دروغ‌گویی و تفرعن و تکبر خود را ببینند.
 
پس هر قدر تدبر، تعمق و تفحص کنیم، می‌بینیم راه یکی است ولاغیر و آن عمل به اقتصاد مقاومتی با برنامه‌های راهبردی اقتصادی موثر است. راه برون‌رفت از رکود اقتصادی - اجتماعی - سیاسی، حمایت از تولید‌کننده و سازنده و مخترع نخبه و جوان خلاق و بانبوغ ایرانی است. بیاییم باقی‌مانده استعداد‌های فرار نکرده و هنوز به فرنگ نرفته! را دریابیم تا بیش از این شرمسار و روی‌سیاه نشویم.
 
بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی، بی‌عدالتی اقتصادی و رانت‌خواری و رشوه و ربا است و سیاست‌های اقتصادی و مالی در کارنامه دولت‌های قبل و فعلی، نمرات مردودی را نشان می‌دهد. یعنی این ره که پیمودید نه به ترکستان، بلکه به قبرستان منتهی شده است. یعنی کشتی صنعت و تولید و کشاورزی را به گل نشانده‌اید و با کمال خودخواهی تقصیر را نه تنها نپذیرفته، بلکه مانند خردسالان، کودکان و نونهالان به گردن یکدیگر انداخته‌اید و به خیال خام و واهی خود را مبرا از بی‌سیاستی و بی‌تدبیری و بی‌خردی دانسته و گمان می‌دارید در پیشگاه دادگاه عدل الهی و در پیشگاه خون شهدا و ملت پابرهنه و مظلوم و درد کشیده و ستمدیده می‌توانید سربلند بوده و هم‌چنان بتازید و فخر فروشی کنید! زهی خیال باطل.
 
خوب نیست و نمی‌توان هم‌زمان با اینکه در خانه‌های اعیانی می‌نشینید و خودرو‌های میلیاردی سوار می‌شوید، از درک درد مردم و اقتصاد مقاومتی دم زنید! چرا‌که هیچ‌گاه سواره از پیاده و سیر از گرسنه خبر نداشته است. همچنان که در جبهه مقاومت، رزمندگان و سرداران و سلیمانی‌ها خوش و جانانه و مجاهدانه و مردانه و عاشقانه جنگیدند، در جبهه اقتصاد مقاومتی هم سرداران و مجاهدان جان بر کف عاشق صادقی می‌خواهیم تا دشمن اصلی انقلاب و مملکت را که همان فساد سیستماتیک، گرانی، بیکاری، تورم، رکود، اختلاس و رشوه و رانت‌خواری است را به زانو درآورده و محو و نابود کنیم تا زمینه ظهور انقلاب جهانی مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» فراهم شود.
 
جان کلام اینکه چوب بی‌کفایتی مسئولین کاخ‌نشین بالاشهر‌نشین را مردم مستضعف و کارگران خدوم و زحمت‌کش می‌خورند و بی‌قابلیتی دولتمردان صنعت خودرو، صنعت هسته‌ای، کشاورزی، صنایع بومی و سنتی و محلی و حقوق‌های نجومی، از بین رفتن سانتریفیوژها، پنچری چرخ اقتصاد، نارضایتی مردم و علما، فساد‌های بی‌شمار دستگاه‌ها و ادارات، تورم، گرانی، بیکاری و معضل لاینحل مسکن، تمام و تمام حاصل گوش نسپردن به فرمایشات گهربار رهبری و به جای آن پیروی از هوی و هوس دنیاطلبی و عافیت‌گزینی مسئولانی است که خود را در پیشگاه پروردگار و ملت و خون پاک شهدا از صدر اسلام تاکنون، مسئول و پاسخگو ندانسته و نمی‌دانند.
 
حاشا و ابدا نمی‌توان آشفتگی معیشتی داشت و از دولتمردان، برپایی دولتی کریمه خواست! دولت کریمه‌ای که مبنای رهایی از استثمار، استعمار و استکبار است، لازمه‌اش به وجود آوردن اقتصاد اسلامی مقاومتی است. بی‌شک برای کسی که معیشت و اقتصاد صحیح و سالم و پاک به وجود نیایید، آخرت و آخر و عاقبتی نتوان متصور بود. اگر شخص اول اسلام، رسول گرامی اسلام و شخص اول حکومت اسلامی، رهبری فرزانه انقلاب بر این مهم تاکیدات موکد دارند، یعنی حیات و ممات و ادامه زندگی مسلمین و مستضعفین وابسته به اقتصاد مقاومتی است و باید هرچه سریع، دقیق محقق شود و می‌شد وگرنه از اهداف عالیه اسلام و انقلاب فرسنگ‌ها دور شده‌ایم و این ره ما قطعا و یقینا به ترکستان و قبرستان است.
 
ختم کلام اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی و صنایع بومی و مادر و رونق کشاورزی رو به موت و اشتغال‌زایی برای جوانان و فارغ‌التحصیلان، بالاخص بیست هزار دانشجوی دکتری تخصصی بیکار که داغی بر جبین نظام و انقلاب است، امری فوری و ضروری است. فرهنگ حمایت از تولید و کالا و محصول ایرانی را مردم و مسئولین و متولیان باید از خود و خانواده خود شروع کنند.
 
بس است سال‌ها هرچه رهبر فرزانه فرمودند از یک گوش گرفته و از گوش دیگر به در کردیم. واقعا خجالت و خواری و خفت دارد که چشم جهان و جهانیان به ماست و چشم و گوش ما به دهان آنها! به قول امام (ره) هرگاه کاری کردید و دیدید استکبار جهانی تعریف و تمجیدتان کرد و برایتان کف زد و سوت و هورا کشید، بدانید به بیراهه رفته‌اید و انقلاب و ملت و مملکت را به ورطه هلاکت کشانده‌اید. الحق والانصاف راهی جز حمایت از کالای ایرانی و تولیدات و محصولات داخلی برایمان نمانده.
 
بیاییم محض رضای خدا برای یک بار هم که شده به توصیه‌های اقتصادی، ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای قلبا عمل کنیم تا عمری لذت استقلال سیاسی و ثبات اقتصادی - اجتماعی بچشیم. اگر برکت رزق و روزی و مغفرت و رحمت خداوند متعال را خواهانیم، صد البته باید قدردان زحمات کارگران و تولیدکنندگان خودمان باشیم وگرنه وابستگی به غرب و خاری و خفت و تاسف و بیچارگی و درماندگی عاقبت ناسپاسان و بی‌خردان خواهد بود. پس بیاییم در آغاز فصل بهار دولت جدید که فصل تحول و نو شدن و خلافیت و دگرگونی است، تغییر رویه داده و خود و جامعه را از مهلکه جنگ روانی آمریکایی و مرصاد اقتصادی نجات دهیم تا عاقبت بخیر شویم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
0
0
عالی بود. درود بر شرف نویسنده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار