کد خبر: 982406
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های این وزارتخانه را بحث اشتغال روستایی، تثبیت اشتغال و پیگیری پرداخت تسهیلات در شرایط اقتصادی موجود عنوان کرد و گفت: ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستایی پرداخت شده است.
محمد جعفر کبیری  در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان میانه به ایرنا گفت: این تسهیلات در قالب طرح اشتغال فراگیر در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته و برای کارآفرینان چه در بخش تعاونی و چه غیر تعاونی پرداخت شد.

وی در خصوص زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی بویژه روستا‌های میانه گفت: در روز‌های آغازین زلزله به دستور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نماینده ایشان در مناطق حضور یافته و نیاز‌های اولیه هموطنانمان در این مناطق را احصا کردند که در حدود ۲۵۰۰ بخاری برقی، لوازم بهداشتی و دیگر لوازم مورد نیاز برای روز‌های اول و همچنین ملزومات تهیه غذای گرم و سرد توزیع شد.

کبیری در ادامه اضافه کرد: از سوی مجموعه پگاه که از زیر مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است لوازم مورد نیاز و آنچه مورد نیاز کودکان بویژه بانوان بود و همچنین از مجموعه لوازم دارویی زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری شستا اقلام مورد نیاز در بین مردم توزیع شد.

وی سفر خود به شهرستان میانه را در راستای دستور وزیر تعاون، رفاه و کاراجتماعی برای بررسی وضعیت مناطق و نیاز‌های جدید و نظارت بر توزیع اقلام جدیدی ارسالی به این مناطق از جمله دو کامیونت اقلام لبنی از سوی مجموعه پگاه و کامیونت‌های لوازم بهداشتی و غذایی برای توزیع در دور جدید عنوان کرد.

معاون امور تعاون از بررسی و احصای تعاونی‌ها و بنگاه‌هایی که در مناطق زلزله زده دچار مشکل شده اند خبر داد و افزود: تسهیلاتی برای این تعاونی‌ها و بنگاه‌ها در نظر گرفته شده است و برای کسانی که نیاز دارند تسهیلات قرض الحسنه از طریق بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران پرداخت خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر