کد خبر: 969206
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
امام جمعه هشترود عنوان کرد:
امام جمعه هشترود با ابراز نگرانی از گسترش طلاق در جامعه گفت: متاسفانه طلاق در جامعه ما گسترش پیدا کرده که این مسئله آفت جامعه است و مسئولان باید فکری به این معضل جامعه داشته باشند.

 حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود بر هرچه با شکوه‌تر و پر محتواتر اقامه شدن نماز جمعه تاکید کرد و اظهار داشت:  نمازجمعه  نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است.

خطیب جمعه هشترود در ادامه از حضور آگاهانه و پرشور مردم هشترود در مراسم عزاداری دهه اول محرم تقدیر کرد و افزود: امام حسین (ع) مختص دهه محرم نیست و باید فکر و تفکر حسینی در جامعه ساری و جاری شود.

امام جمعه هشترود در بخش دیگری از خطبه‌ها از همه عوامل انتظامی، هیات‌های مذهبی ستاد نماز جمعه و رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در برگزاری باشکوه عزاداری در ماه محرم تلاش کردند تقدیر کرد.

رحیمی در ادامه بنیان اصلی سعادت و زندگی را بر پایه خانواده دانست و بر حراست خانواده تاکید کرد  و افزود: بیشترین حساسیت امام حسین ( ع) هم در کربلا بر خانواده بود.

وی با ابراز نگرانی از گسترش طلاق در جامعه گفت: متاسفانه طلاق در جامعه ما گسترش پیدا کرده که این مسئله آفت جامعه است و مسئولان باید فکری به این معضل جامعه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر