کد خبر: 960115
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آماری که از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود، باید قابل راستی‌آزمایی بوده و تصویر درستی از وضعیت اشتغال را نشان دهد.

 علی جهانگیری در جلسه بررسی برنامه‌های اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه‌ریزی در حوزه اشتغال را نیازمند آمار واقعی از وضعیت اشتغال دانست و  اظهار داشت: برای تحقق این هدف، وجود یک سیستم یکپارچه برای رصد وضعیت اشتغال ضروری است.

وی با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین چالش کنونی جامعه است، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در راستای حمایت از اشتغال‌زایی بسیج شوند.

جهانگیری افزود: آماری که از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود، باید قابل راستی‌آزمایی بوده و تصویر درستی از وضعیت اشتغال را نشان دهد.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی، اهتمام جدی دبیرخانه کارگروه اشتغال استان را در این راستا خواستار شد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی و صنفی بخش خصوصی نیز در این زمینه باید، توجیه شوند.

وی تصریح کرد: شاخص‌های اشتغال واقعی و نحوه اعلام آمار به دستگاه‌های متولی اشتغال و واحدهای تولیدی و صنفی ابلاغ شود تا در تصمیم‌گیری‌ها بتوانیم به آمار کارشناسی شده و قابل استناد دسترسی داشته باشیم.

در این نشست برنامه‌های اشتغال‌زایی دستگاه‌های اجرایی و نحوه فعالیت سامانه‌های رصد وضعیت اشتغال استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر