کد خبر: 946230
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
سال آینده
مدیر صنایع تبدیلی و غذائی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با ابراز رضایت از اقدامات عملیاتی احداث سیلوی یک‌صد هزار تنی گرمسار گفت: این سیلوی بزرگ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمت الله کاشی در حاشیه بازدید قائم مقام مجری سیلوی یکصد هزار تنی گرمسار و نمایندگان بانک توسعه اسلامی و جمعی از مسئولین که به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی این پروژه به گرمسار سفر کرده بودند اظهار کرد: سیلوی گرمسار با مشارکت بانک توسعه اسلامی و با تسهیلات ارزی ۱۸ ٫ ۹۶ میلیون یورو و آورده داخلی ۱۷ ٫ ۵ میلیارد تومانی در حال ساخت می باست.
مدیر صنایع تبدیلی و غذائی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه این پروژه آخرین سیلوی بتنی است که از محل اعتبارات دولتی در حال ساخت است افزود: این سیلو آخرین سیلوی بتنی به هم چسبیده ایران بوده و می‌تواند با کارکرد ملی بخش اعظمی از مشکلات منطقه‌ای و نیازهای ضروری ذخیره سازی استراتژیک گندم را در کشور فراهم آورد .
کاشی ابراز امیدواری کرد در سال آینده عملیات تحویل گندم در سیلوی گرمسار شروع و این سیلوی بزرگ به بهره‌برداری برسد.
مدیر صنایع تبدیلی و غذائی سازمان جهاد کشاورزی استان پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت‌بخش ارزیابی و خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات اجرایی این پروژه و آماده‌سازی آن، بخشی از گندم خریداری شده سال 98 در این سیلوی بزرگ ذخیره‌سازی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر