کد خبر: 943019
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از غیر استاندارد بودن سیستم گرمایشی ۳۰ درصد مدارس عشایری این استان خبر داد.
اسماعیل رضایی نیک گفت: ۷۰ درصد سیستم گرمایشی مدارس عشایری این استان استاندارد هستند و ۳۰ درصد مابقی استاندارد نیستند. وی اظهار کرد: این ۳۰ درصد کلاس‌های آن‌ها چادر هستند که قابلیت استانداردسازی ندارند و دنبال راهکاری برای استانداردسازی آن‌ها هستیم. مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۶۵ مدرسه عشایری با ۲۴۰ کلاس درس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۳۶۰۰ دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند. رضایی نیک تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش عشایر استان راه‌اندازی هنرستان فنی و حرفه‌ای است که پیگیر هستیم در راستای عدالت آموزشی این هنرستان در روستای گنجه‌ای شهرستان بویراحمد برای فرزندان عشایر تجهیز شود و در این زمینه به کمک خیرین نیازمندیم.
وی ادامه داد: این هنرستان برای مجهز شدن به امکانات و تجهیزات لازم نیاز به یک میلیارد تومان اعتبار دارد. مدیرکل آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۰ درصد مدارس عشایری این استان هوشمندسازی شده‌اند. رضایی نیک اضافه کرد: حدود ۶۰ مدرسه پوشیده از چادر در مناطق عشایری استان وجود دارد که بیشتر این تعداد در مناطق گرمسیر هستند و مابقی ساختمان مجهز و مدارس پیش ساخته می‌باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار