کد خبر: 937818
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
از صادق زیباکلام هر روز اظهارنظر تازه‌ای بیرون می‌آید. روز‌هایی بوده که او همزمان در چند روزنامه و خبرگزاری یادداشت و مصاحبه داشته است. او چند روز قبل در مصاحبه‌ای گفته بود که «مردم می‌گویند آقای زیباکلام ما از اینکه به حرف شما گوش دادیم و به حسن روحانی رأی دادیم احساس پشیمانی می‌کنیم و ما شما را در این زمینه مقصر می‌دانیم...» با این همه، او در اظهاراتی جدیدتر، گرچه اذعان دارد که «به خاطر عمل نکردن روحانی به وعده‌هایش شرمنده است»، اما می‌گوید: «در ارتباط با دولت آقای روحانی واقعیت این است که اگر تلاش‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۶ نبود، شاید او حتی ۴ میلیون رأی نیز نمی‌آورد، بنابراین اصلاح‌طلبان نمی‌توانند امروز به روحانی پشت کنند و بگویند که عملکرد دولت به ما ربطی ندارد. ما باید به مردم بگوییم این اصلاح‌طلبان بودند که از شما خواستند که در انتخابات شرکت کنید و به آقای روحانی رأی دهید... ما مسئولیت حمایت از دولت آقای روحانی را می‌پذیریم و شرمنده هستیم که آقای روحانی به وعده‌های انتخاباتی خود پایبند نبود ولی در عین حال باید به مردم توضیح دهیم که گزینه دیگری نبود چراکه اگر ما به صندوق‌های رأی پشت می‌کردیم، امروز اصولگرایان در مسند امور بودند.»
در واقع زیباکلام اذعان می‌کند که اصلی‌ترین هدف آنان در انتخابات این بوده که رقیب رأی نیاورد و اینکه کشور دست چه کسی می‌افتد و او چه عملکردی خواهد داشت، چندان مهم نبوده است. با این حال او می‌گوید باید مسئولیت کارمان را بپذیریم و حرف حجاریان را که گفته بود «حالا که آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح‌طلبان با او زاویه پیدا کنند» رد می‌کند.
زیباکلام ضمن اذعان به این مطلب که امروز تنها محبوبیت روحانی نیست که افول کرده بلکه اعتبار اجتماعی اصلاح‌طلبان نیز به‌واسطه عملکرد دولت روحانی آسیب جدی دیده، خطاب به حجاریان می‌گوید که «حرف من به آقای حجاریان این است که مردم اسباب‌بازی ما نیستند و ما نمی‌توانیم از مسئولیت اجتماعی خود در قبال انتخاب روحانی شانه خالی کنیم و باید همچنان پشت دولت بایستیم و باید روحانی را به‌شدت تحت فشار بگذاریم تا پاسخگوی وعده‌های انتخاباتی سال ۹۶ باشد.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بسیجی مخلص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
آقای زیباکلام از دست اصولگرایان خیلی نارحت
هستند .. چرا؟؟؟
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
0
مرد دیدی, سلام ما را هم برسان.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار