کد خبر: 935886
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی:
مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان‌شرقی گفت: تفکر بسیجی با واقعیت‌های اجتماعی امروز فاصله ای ندارد.

محمدیوسف شاکری در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بناب با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ بسیج در جامعه اظهار داشت: ایران اسلامی با تفکر بسیجی در برابر تهدیدها و تحریم‌ها آسیب‌ناپذیر بوده و با اقتدار در برابر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

وی با تبیین تفکر بسیج و آثار آن در سطوح مختلف جامعه افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون پاک شهدا و حماسه‌ای که بسیجیان خلق کردند، با اقتدار تمام در برابر خواسته‌های نامشروع استکبار ایستاده و لحظه‌ای از والاترین آرمان خود دست نمی‌کشد.

مسوول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بسیج به عنوان بدنه فعال جامعه باید در هر اموری پیشگام باشد، یادآور شد: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه جامعه است و مسوولان باید برای اینکه اعتماد عمومی را در بین جامعه و مردم حفظ کنند، باید به مردم بها دهند.

شاکری تصریح کرد: اگر خطوط قرمز و سیاست‌های اتخاذ شده در راستای منافع ملی نباشد، دچار مشکل خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج محصول فکر و اندیشه امام راحل و فرصتی مغتنم برای زنده نگه‌داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده این آب و خاک است، اذعان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بر اساس تحلیل کارشناسان زبده دنیا جمهوری اسلامی ایران کشوری است که دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی از تمام جهات است و امروز 10 درصد منابع دنیا در ایران است، از این رو  اگر از تمام ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی استفاده کنیم به یکی از کشورهای پیشرفته دنیا تبدیل می‌شویم.

شاکری خاطرنشان کرد: این ملت بسیجی همچنان با حفظ وحدت و همدلی همواره در ولایتمداری، دفاع و صیانت از دستاوردهای 40 ساله انقلاب دچار انحراف و کوتاهی نمی‌شود.

این گزارش حاکی است، فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در اجتماع بسیجیان این شهرستان گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری هرگاه بسیج در صحنه حضور فعال داشته باشد، چشم طمع دشمنان از کشور و نظام اسلامی به دور خواهد بود.

عمران دوستی با بیان اینکه هدف از استمرار بسیج آمادگی در برابر تهدیدهای دشمن است؛ افزود: هم اکنون تفکر بسیج محدود به مرزها نبوده و فرازمانی و فرامکانی شده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که بسیجیان جان برکف در صحنه حضور داشته و تفکر بسیجی وجود دارد، خواب‌های پریشان دشمنان و نظام سلطه تعبیر نخواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر