کد خبر: 935753
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
شاخص بورس امروز نیز با فروش‌های سنگین در اکثر نماد‌ها با سقوط مواجه شد و در نهایت با ۴۷۸۹.۴۳ واحد افت در رقم ۱۶۶ هزار و ۴۶۳ واحد آرام گرفت. نماد‌های پالایشی، معدنی، شیمایی بیشترین نقش را بر افت شاخص بورس داشتند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۷۴۵.۵۴ واحد رشد به ۱۷۵ هزار و ۷۱۳ واحد و ارزش روز بازار به ۶۶۸ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۳۹۴.۷۹ واحد کاهش به ۴۸ هزار و ۴۷۷ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۵۰۸.۲۸ واحد کاهش به ۲۷ هزار و ۴۵۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۳۵۸.۲۸ واحد کاهش به ۱۹ هزار و ۳۵۵ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۴۹۵۶.۸۸ واحد کاهش به ۱۷۸ هزار و ۱۴۹ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۳۷۶۰.۳۳ واحد افت به ۱۲۲ هزار و ۸۲۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۸۴۱۷.۸۱ واحد افت به رقم ۳۳۰ هزار و ۷۰۹ واحد رسید.

نماد فارس، کگل، پارس، پارسان، شبندر، تاپیکو، ومعادن بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد همراه بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۶۳.۹۱ واحد کاهش به رقم ۱۸۰۰.۶۸ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۳۰۸ هزار و ۸۳۹ واحد برگ سهم در قالب ۶۲۲ میلیون و ۶۰۶ هزار برگ به ارزش ۴۲۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار