کد خبر: 933090
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
زن جوانی که برای انتقام از شوهرش مدعی شده بود سارقان ۷۰۰ میلیون تومان اموالشان را سرقت کرده‌اند، فکر نمی‌کرد تحقیقات مأموران دستش را رو کند.
زن جوانی که برای انتقام از شوهرش مدعی شده بود سارقان ۷۰۰ میلیون تومان اموالشان را سرقت کرده‌اند، فکر نمی‌کرد تحقیقات مأموران دستش را رو کند.
به گزارش خبرنگار ما، روز پنج‌شنبه سوم آبان‌ماه زنی به اداره پلیس رفت و مدعی شد که سارقانی به خانه‌اش دستبرد زده و تمام طلا‌ها و جواهراتش را سرقت کرده‌اند.
شاکی به مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: ساعتی قبل برای خرید از خانه‌ام خارج شدم. پس از خرید به خانه‌ام برگشتم که با سه مرد ناشناس روبه‌رو شدم. با دیدن آن‌ها شوکه شدم و سه مرد مرا به شدت کتک زدند، به طوری که زخمی شدم و بعد هم از خانه‌ام به سرعت گریختند. تمامی وسایل خانه‌ام به هم ریخته بود که نشان می‌داد، سه مرد سارق هستند. وقتی خانه‌ام را بررسی کردم متوجه شدم سارقان همه طلاها، جواهراتم و مقداری پول خارجی را که حدود ۷۰۰ میلیون تومان ارزش داشت سرقت کرده‌اند.
با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مأموران در نخستین گام دوربین‌های محل حادثه را مورد بازبینی قرار دادند که مشخص شد، طی سه روز گذشته هیچ رفت‌و‌آمد مشکوکی در این ساختمان و محله صورت نگرفته است. تحقیقات بعدی مأموران نشان داد که اعلام سرقت از سوی این زن، دروغ بوده و هیچ سرقتی از خانه وی انجام نشده است.
بدین ترتیب، شاکی به پایگاه ششم آگاهی فراخوانده و تحقیقات از وی آغاز شد. وی در نهایت اعتراف کرد که به خاطر اختلاف خانوادگی شوهرش و آزار و اذیت‌های او تصمیم به انتقام‌گیری و به‌دروغ شکایت کرده است که تمامی اموال آن‌ها سرقت شده تا اینگونه از همسرش انتقام بگیرد.
با اعتراف شاکی به شکایت دروغ، مأموران با هماهنگی مقام قضایی، منزل شاکی دروغین را مورد بازرسی قرار دادند که یک قبضه سلاح کمری ۹میلی‌متری، چندین عدد فشنگ مربوطه و مقادیری موادمخدر مشکوک به تریاک و سوخته تریاک کشف کردند. پس از کشف اسلحه، شوهر زن جوان اعلام کرد که موادمخدر و اسلحه مکشوفه متعلق به وی است و مدعی شد که سلاح را از یک باغ در شهرستان دماوند پیدا کرده است.
سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه درخصوص کشف موادمخدر از منزل متهم یک پرونده در دادسرای ناحیه ۲۰ تهران و برای کشف سلاح نیز یک پرونده برای متهم در دادسرای ناحیه ۳۳ تهران تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر متهم این پرونده با قرار قضایی در زندان به سر می‌برد و تحقیقات درباره این پرونده
ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار