کد خبر: 921604
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
نخستین جشنواره موسیقی آوا‌ها و نوا‌ها با اجرای گروه‌های موسیقی پاپ، کلاسیک، سنتی ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود.
مدیر هنری و دبیر جشنواره گفت: این رویداد موسیقایی که در مرکز شیراز شناسی واقع در بوستان بعثت ۸ و ۹ شهریور ماه هم ادامه می‌یابد برای عموم آزاد و رایگان است.
به گفته احسان سالاری افتتاحیه جشنواره موسیقی آوا‌ها و نوا‌ها به میزبانی شیراز در تاریخ ۴ مرداد ماه در مرکز شیرازشناسی با بیش از ۶۰ نفر شرکت کننده در بخش‌های کلاسیک، سنتی و پاپ برگزار شد.
وی افزود: در بخش رقابت از ۲۵ مرداد جوانان موسیقی استان به رقابت خواهند پرداخت، این در حالی است که برگزیدگان جشنواره در هر بخش تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.
سالاری به اهداف نخستین جشنواره موسیقی آوا‌ها و نوا‌ها هم اشاره کرد و ادامه داد: این رویداد در جهت بسط و گسترش فرهنگ غنی موسیقی در بخش‌های مختلف، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و رونق فعالیت‌های موسیقایی، شناخت و معرفی استعداد‌های جوان موسیقی در سطح شهر و حمایت از اجرا‌های عمومی و ایجاد فضای رقابتی سالم با هدف تزریق شور و نشاط و تولید آثار فاخر برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره موسیقی آوا‌ها و نوا‌ها با اعلام اینکه رویداد یادشده در زمینه موسیقی پاپ، کلاسیک، سنتی و کـودک برگزار می‌شود به مراحل درخواست شرکت در جشنواره اشاره کرد و افزود: علاقمندان پس از تهیه مدارک می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم از طریق سایت مربوطه یا مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار