کد خبر: 921210
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزي از شناسايي و كشف ۲ هزار و ۲۰۰ تُن شمش آلومينيوم احتكار شده در اراك توسط نيروهاي بسيج خبر داد.
سردار محسن كريمي گفت: شاهديم كه برخي از افراد سودجو با سوء استفاده از نابساماني‌هاي اخير اقتصادي به احتكار برخي از كالاها و مايحتاج مردم مبادرت كرده‌اند.
وي افزود: نيروهاي بسيج در سراسر استان به دنبال اين هستند با شناسايي و معرفي افراد سودجو، جلوي اين پديده شوم در اقتصاد كشور را بگيرند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزي ادامه داد: نيروهاي بسيج روز جمعه در سطح استان مركزي موفق به شناسايي و كشف يك محموله شمش آلومينيوم احتكار شده در اراك شدند.
كريمي گفت: با هماهنگي كه با مراجع قضايي استان صورت گرفت ۲ هزار و ۲۰۰ تُن شمش آلومينيوم احتكار شده از يك انبار در اراك كشف و ضبط شد.
وي با اشاره به دستگيري متهم اين پرونده و پلمب انبار مذكور، افزود: براي متهمان تشكيل پرونده شد و متهمان براي انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي استان شدند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزي با بيان اينكه شناسايي محتكران در دستور كار تمامي رده‌هاي مقاومت بسيج استان قرار گرفته است، گفت: گزارشات خوبي در زمينه مقابله با احتكار طي روزهاي گذشته توسط نيروهاي بسيج در استان حاصل شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار