کد خبر: 921206
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
از بدو راه‌اندازی حساب صندوق یکم مسکن بانک مسکن تا به حال، بانک مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی توانسته است تعداد ۲۱۲۹ فقره تسهیلات خرید و احداث مسکن به ارزش ۱۱۷۰ میلیارد ریال پرداخت کند.
مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر تعداد افتتاح کنندگان این حساب روز به روز در حال افزایش بوده و در این راستا کلیه متقاضیان می‌توانند با مد نظر قرار دادن شرایط فوق همچنان از مزایای این حساب بهره‌مند شوند.
امیر رنجبریان با اشاره به خدمات بانک مسکن در سطح استان، افزود: بانک مسکن بانکی دولتی و تخصصی در امر مسکن بوده که به عنوان یکی از ابزار‌های اجرایی دولت در این زمینه فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته است خدمات مثمرثمری را در راستای خانه‌دار کردن مردم ارائه کند که از جمله این خدمات می‌توان به اعطای تسهیلات مسکن مهر، تسهیلات ساخت و تعمیر به زلزله زدگان منطقه ارسباران، اعطای تسهیلات به انبوه سازان و انواع تسهیلات ساخت و خرید به صورت انفرادی اشاره کرد.
وی ادامه داد: اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری همانند سال‌های گذشته نیز در دستور کار بانک مسکن بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت عمران مسکن سازان شمالغرب، به نمایندگی از طرف اداره کل راه و شهرسازی و ارائه معرفی نامه به بانک مسکن، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
رنجبریان گفت: این تسهیلات در تبریز به ازای هر واحد احداثی ۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های استان ۳۰ میلیون تومان بوده که مدت بازپرداخت آن با احتساب دوران مشارکت، ۱۲ سال است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار