کد خبر: 920294
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد
عضو شورای شهر تبریز گفت: در انتخابات تعیین هیات رئیسه شورای شهر تبریز اگر همان افراد انتخاب شدند، نشان از رضایت اعضا از هیات رئیسه است ولی اگر تغییراتی صورت گرفت حتما راضی نبودند.

محمدباقر بهشتی اظهار کرد: اعضای شورا ۱۳ نفر است و سال گذشته این اعضا هیات رئیسه تعیین کردند و امسال نیز با اراده اعضای شورای شهر،هیات رئیسه شورای شهر تبریز تعیین خواهد شد.

وی افزود: اگر همان افراد انتخاب شدند، نشان از رضایت اعضا از هیات رئیسه است ولی اگر تغییراتی صورت گرفت، حتما راضی نبودند.

عضو شورای شهر تبریز در پاسخ به اینکه ارزیابی شخصی از هیات رئیسه شورای شهر تبریز چیست، بیان کرد: ادعا و توقع من از شورا فراملی است و به نظرم شورا و شهرداری را باید خیلی قوی مدیریت کرد.

وی با اشاره به رویداد تبریز ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: تبریز ۲۰۱۸ الان روی کاغذ باقی نمانده است چراکه تبلیغات تبریز ۲۰۱۸ قبل از شورای پنجم روی کاغذ بود.

بهشتی ادامه داد: شهردار سابق تبریز گفته بود که دولت ۷۶۰ میلیارد تومان بابت تبریز ۲۰۱۸ اعتبار خواهد داد در حالی که دولت تا الان ریالی از این بابت نداده است؛ این موضوع نشانگر تبلیغات روی کاغذ است.

وی تصریح کرد: شورای پنجم برای این رویداد ۲۵ میلیارد اعتبار قرار داده است و یک‌سری کارهای نرم‌افزاری را شروع کرده است.

این عضو شورای شهر تبریز بیان کرد: بنده عضوی از شورای سیاست‌گذاری تبریز ۲۰۱۸ هستم و شاهد کارهای زیادی هستم که در برای این رویداد انجام می‌گیرد.

وی توضیح داد: ما پروژه‌ سخت‌افزاری انجام نخواهیم داد بلکه پروژه‌های زیاد نرم‌افزاری مانند برخی کنگره‌های ملی و بین‌المللی از جمله کنگره شمس، شهریار و غیره در طول تبریز ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر