کد خبر: 919089
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:
رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان و همدلی مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فقیه  در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان‌شرقی خطاب به کارآفرینان کشور با بیان سروده‌ای اظهار کرد: روزی که آفرید تو را صورت آفرین/ بر آفرینش تو به خود گفت آفرین/ صورت نیافریده چنین صورت آفرین/ بر صورت آفرین و بر این صورت آفرین.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا ظرفیت‌های بزرگی وجود دارد، گفت: ظرفیت‌های نخبگان سیاسی، اقتصادی و غیره از جمله این ظرفیت‌ها بوده که به برکت انقلاب شکوفا شده و در فرصت‌های مقتضی خود را به جامعه عرضه کرده‌اند.

فقیه خاطرنشان کرد: افرادی در این جمع وجود دارند که قبل انقلاب به عنوان چهره‌های خدمتگزار و خیر نقش داشته‌اند.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به آیه شریفه‌ای از قرآن کریم و اهمیت بحث تعاون در قرآن کریم بیان داشت: خداوند تعاون را به عنوان الگوی برتر زندگی مطرح کرده است و همین ظرفیت‌ها را رهبری همواره در صحبت‌هایشان بیان داشته‌‌اند و منظور از رعایت اقتصاد مقاومتی فقط خطاب به مسوولان نیست بلکه همه باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با تاکید به اینکه اگر مسوولان استان تلاش کنند واحدهای تولیدی تعطیل نشود و کارفرمایان به حفظ واحدهای تولیدی اهتمام ورزند، موفق خواهیم شد،گفت: در دفتر نماینده ولی‌فقیه از کثرت مراجعه‌کنندگان شاهد این هستیم که مدیران واحدهای تولیدی با اینکه کارآفرین هستند، نگرانی‌های بزرگی نیز دارند.

فقیه، با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب همه باید در اقتصاد مقاومتی سهم داشته و نسبت به آن نگران باشند، تصریح کرد: اگر روزی در جبهه جنگ همه آحاد احساس مسوولیت کرده و با سربلندی عزت و اقتدار را نصیب خویش کردند، باید در جبهه اقتصادی و فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیز سهیم بوده و انجام وظیفه کنیم چراکه با این روش قطعاً بحران مدیریت رفع شده و یکبار دیگر نشان عزت و اقتدار را کسب خواهیم کرد و توطئه دشمن نقش برآب می‌شود.

وی متذکر شد: برای پیروزی در جنگ افتصادی نیاز به حمایت همه جانبه مسوولان و همدلی مردم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر