کد خبر: 919084
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
بی‌مقدار:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با ارائه پیشنهاد در خصوص احداث خیریه‌ای برای کارآفرینان و ایده‌پردازان گفت: افراد زیادی به بنده مراجعه می‌کنند که ایده و طرح‌های خوبی دارند و باید بزرگان دست در دست هم داده به آنها کمک کنند.

سید شهاب‌الدین بی‌مقدار در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: متاسفانه انحراف در کشور زیاد شده به طوریکه ارزی که به تجار اختصاص داده می‌شود، توسط آنها در خارج از کشور به ایجاد صرافی منجر شده است.

وی با تاکید به اهمیت توجه به تهیه مواد خام گفت: افرادی وجود دارند که چندین تن‌ مواد خام وارد کشور کرده ولی هنوز آنها را عرضه نکرده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه تبریز دارای تجار بزرکی است و به حقیقت شهر اخلاق و اولین‌هاست،گفت: باید بتوان در برابر مشکلات ایستاد چراکه روز به روز گرانی افزایش می‌یابد و این به ضرر افرادی است که حقوق ثابت دارند.

وی با ارائه پیشنهاد در خصوص احداث خیریه‌ای برای کارآفرینان و ایده‌پردازان گفت: افراد زیادی به بنده مراجعه می‌کنند که ایده و طرح‌های خوبی دارند و باید بزرگان دست در دست هم داده به آنها کمک کنند.

بی‌مقدار با تاکید به اینکه گردشگری، خدمات و حمل و نقل نیز از جمله کارآفرینی است، گفت: باید به کارآفرینان این حوزه نیز توجه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر