کد خبر: 917452
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
هافبک تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد یکساله با باشگاه پرسپولیس به مسئولان این باشگاه ارائه می‌کند.
بسته پیشنهادی امیری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

جوان آنلاین: وحید امیری که توانست نمایش قابل قبولی را در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشد از چند تیم خارجی پیشنهاداتی دارد.

با این حال هافبک پرسپولیس با توجه به محرومیت این تیم از حضور در نقل و انتقالات تابستانی تصمیم دارد نیم فصل اول لیگ برتر را در این تیم بماند اما شروطی برای امضای قرارداد با پرسپولیس گذاشته است.

هافبک پرسپولیس که به دلیل تاخیر در بازگشت از خرم آباد به تهران نتوانست روز گذشته به باشگاه پرسپولیس برود تصمیم دارد عصر امروز دوشنبه در دفتر حمیدرضا گرشاسبی حاضر شده و جزئیات پیشنهادات خارجی و همچنین و خواسته های خود برای تمدید قرارداد را به سرپرست باشگاه اعلام کند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران شروط خود را طوری تنظیم کرده است که بتواند در نیم فصل رقابت های لیگ برتر از جمع سرخپوشان جدا شود و راهی تیم های اروپایی شود. امیری حاضر نیست در صورت جدایی از پرسپولیس مبلغی را بابت رضایتنامه به باشگاه پرداخت کند. همچنین رقم پیشنهادی وی برای یک‌فصل به مراتب بالاتر از رقم قبلی قراردادش است که می تواند او را تبدیل به یکی از گران قیمت ترین بازیکنان این تیم کند.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار