کد خبر: 917214
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از احداث و تحویل ۲۵۹ واحد مسکن روستایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر خبر داد.
سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر گفت: سازندگی و محرومیت‌زدایی در روستا‌ها و مناطق محروم و مرزی از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های بسیج سازندگی است که در این راستا مردمی کردن اقتصاد و تلاش برای بهبود ارتقاء تولید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه‌های این نهاد مردمی است.
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در نقاط روستایی استان بیان کرد: سال قبل علاوه بر ساخت مسکن ویژه نیازمندان، ۶۰ پروژه محرومیت‌زدایی در نقاط محروم استان به ویژه در روستا‌ها ساخته و تحویل شد.
رئیس بسیج سازندگی تصریح کرد: سال قبل سالن‌های ورزشی، فضا‌های آموزشی، درمانی، مسجد، حسینیه، طرح راهسازی، پروژه‌های عمران روستایی و دیگر طرح‌هایی که در اولویت مردم بود ساخته و تحویل شد.
عباسی‌فر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال بیش از ۱۴۰ طرح محرومیت‌زدایی در روستا‌های استان بوشهر بر اساس مطالبات مردم اجرایی و تکمیل می‌شود.
وی از اعزام گروه‌های جهادی به نقاط محروم استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: سال قبل ۲۰ هزار نفر در قالب اردو‌های جهادی با اعزام به نقاط گوناگون محروم در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات‌رسانی کردند.
رئیس بسیج سازندگی بوشهر ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: سال قبل تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد کارگاه‌های مختلف تولیدی در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد.
عباسی فر گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش با بهره‌گیری از روحیه و منش بسیجی در میدان‌های کار و کمک به محرومیت‌زدایی و توسعه عمران و آبادانی روستا‌ها از اهم برنامه‌های این نهاد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار