کد خبر: 913476
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
ویژه جوان
‌توهین و تهمت‌های اصلاح‌طلبان به خاطر چند انتقاد ساده از دولت از سوی میثم مطیعی تمامی ندارد و در یکی از عجیب‌ترین این ادعا‌ها مجید انصاری، عضو اصلاح‌طلب دولت یازدهم، این مداحی را مرتبط با پروژه‌های نفوذ و سرویس‌های جاسوسی بیگانه دانست.
انصاری در مصاحبه با ایرنا گفته که «این تفرقه‌افکنی فراتر از یک شعرخوانی است. اگر در یک سال گذشته به مجموعه تیتر‌های خبری و تحلیل‌های سیاسی چند خبرگزاری و سایت معروف و شناخته شده نگاه کنید، تفاوت چندانی با تیتر‌های رسانه‌های ضد انقلاب و منافقین و اسرائیلی نداشته و ندارد. چنین اقداماتی را نشانه نفوذ عناصر دشمن در این نهاد‌ها و رسانه‌ها می‌دانم.»
او در ادامه گفته که «نشانه‌های دیگر نفوذ سرویس‌های جاسوسی دشمنان را در نهاد‌ها طی چند سال گذشته دیدیم که بعضاً فاجعه‌آمیز هم بوده و بعضی از آن‌ها هم در زندان هستند. من فکر می‌کنم ضمن تأکید و توصیه به مردم برای مراقبت از این نفوذها، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما و همچنین نیرو‌های مسلح باید دقت مضاعفی برای شناسایی عوامل نفوذی که در این نهاد‌ها و با نقاب انقلابی‌گری عملاً فرمایشات مقام معظم رهبری را بی‌اثر می‌کنند، انجام دهند.»
سخنان انصاری در حالی است که اولاً مطیعی اشعاری در نقد دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های دولتی و قضایی خوانده و تفرقه‌افکنی در کار نبوده است. ثانیاً با هماهنگی دفتر رهبری در نماز عید فطر مداحی کرده و مداحی‌اش در سایت رهبر انقلاب هم منتشر شده است. از سویی سال گذشته هم چنین انتقاداتی به مطیعی شد، اما رهبر انقلاب نظر دیگری داشتند و خطاب به مطیعی فرموده بودند که «می‌دانم بعد از عید فطر خیلی شما را اذیت کردند و فشار آوردند، هم به شما و هم به شعرا؛ اما مطلقاً اعتنا نکنید. شما یک حرف کاملاً درست و محکمی زدید. تردید نکنید. من نظرم را همان موقع به اطرافیان هم گفتم. کار شما کاملاً درست بود. در آن شعر هم هیچ اهانت نبود. مسئولان رده‌بالای دولتی آمدند پیش من و گفتند توهین شده؛ من گفتم خیر، هیچ اهانتی نبوده. خود بنده هم صف اوّلی هستم. صف اوّل یک نفر نیست که؛ ما هم مدعی بودیم و هم صف اوّلی... من همیشه شما را دعا می‌کنم، اما سر قضیه عید فطر فقط دعا نبود؛ هم دعا می‌کردم، هم حمایت کردم و نکاتی را به آن‌هایی که باید می‌گفتم، گفتم.»
یحتمل وقتی با ادعای قبلی انصاری در ایراد اتهام نفوذ و جاسوسی به نهاد‌های انقلابی و نظامی برخورد نشد، او جسارت یافت که دامنه تهمت‌هایش را گسترش دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار