کد خبر: 901352
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
شهردار کرج خبر داد
شهردار کرج گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار به‌منظور اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و موردنیاز محله اسلام‌آباد اختصاص داده‌شده است.

اصغر نصیری در ادامه بازدید از منطقه یک شهرداری این کلان‌شهر، در مسجد المهدی (عج) واقع در محله اسلام‌آباد حضور یافت و با مردم و نمازگزاران این محله دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی پس از ادای فریضه نماز جماعت در این مسجد، ضمن شنیدن سخنان شهروندان، نسبت به اتخاذ تصمیم و صدور دستور به‌منظور رفع مشکلات ساکنان منطقه اقدام کرد.

شهردار کرج از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار به‌منظور اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و موردنیاز محله اسلام‌آباد منطقه یک شهرداری کرج خبر داد و گفت: این اعتبار باید برای انجام طرح‌های مفید و ساماندهی به مشکلات منطقه صرف شود.

به گفته نصیری، تکمیل پارک‌هایی همچون پارک دانایی و جمع‌آوری آب‌های سطحی که از مشکلات شایع این محل می‌باشد، از محل این اعتبار انجام می‌گیرد.

وی، مساجد را محور توسعه محلات عنوان کرد و با توجه به گستردگی بافت‌های فرسوده در شهر عنوان کرد: نخستین پروانه بازسازی و بهسازی 150 واحد بافت فرسوده در محله مصباح، در حال حاضر با مشارکت بخش خصوصی صادرشده است که این امر نویدبخش رخدادهایی بسیار شایسته در زمینه ساماندهی اراضی و بافت‌های فرسوده شهری کرج می‌باشد.

در پایان این مراسم شهردار کرج با تقدیم لوح‌هایی، از فعالیت‌های مدیر، معاون خدمات شهری و امام جماعت منطقه یک قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار