کد خبر: 899565
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
سردار اصلانی اعلام کرد:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر از نیروهای خدماتی و انتظامی استان در قالب ستاد خدمات سفر آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می باشند.

به گزارش جوان سردار ناصر اصلانی در رزمایش مشترک دستگاه های اجرایی عضو خدمات سفر، اظهار داشت: با توجه به این که همه ساله شاهد ورود گردشگران به استان هستیم برای تامین امنیت برنامه ریزی های خوبی به عمل آمده که امیدواریم مسافران نیز با رعایت نکات ایمنی ما را یاری کنند.

وی افزود: مردم از پلیس انتظار برقراری امنیت داشته و پلیس نیز با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و تجهیزات مورد نیاز، در این زمینه به خوبی وارد عمل می شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در این رزمایش با اعلام اینکه آماده ارائه خدمات به مسافران و افزایش آرامش و آسایش مردم هستیم، گفت: با افرادی که سبب سلب آسایش مردم در ایام نوروز شوند برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه کنترل وسایل حمل و نقل عمومی و باری در این زمینه بیشتر خواهد بود، افزود: آمار تصادفات ۱۱ ماهه امسال با ۵۲۹ فوتی نسبت به سال گذشته ۱ درصد کاهش داشته و ۱۲ درصد افزایش سفرها را در این مدت شاهد بودیم.

سردار اصلانی اظهارکرد: ۱۳ هزار و ۷۰۰ نفر از نیروهای خدماتی و انتظامی استان در قالب ستاد خدمات سفر آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می باشند.

تلاش های اصحاب رسانه در اطلاع رسانی چهارشنبه آخر سال قابل لمس بود

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: اصحاب رسانه همواره در اطلاع رسانی به مردم در کنار نیروی انتظامی بوده‌ و در چهارشنبه آخر سال این امر به خوبی قابل لمس بود.

وی با اشاره به کاهش آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال، افزود: تلاش مجموعه‌های انتظامی، نظامی، اطلاعاتی و قضایی در کنار سایر سازمان‌ های خدمات رسان باعث کاهش چشمگر مصدومان، تلفات و خسارات مالی چهارشنبه سوری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر