کد خبر: 898614
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
در اصفهان انجام شد
سازمان تروریستی منافقین که ده‌ها هزار نفر ایرانی را از ابتدای انقلاب اسلامی به خاک و خون کشیده است، در پاریس مجوز فعالیت داده و حتی مقامات فرانسوی در نشست‌های این آدمکش‌های خون‌ریز، سخنرانی و از آن‌ها اعلام حمایت می‌کنند؟!

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران با حضور در دفتر علیرضا سالاریان نماینده وزارت امور خارجه در اصفهان 3 جلد کتاب با عنوان «سازمان مجاهدین خلق پیدایی تا فرجام» و همچنین نامه‌ای به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه را به وی ارائه کردند.

در نامه‌ای اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان آمده است: بیش از دو سال از توافق هسته‌ای برجام می‌گذرد. توافقی که در نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران حاصل و ثمری جز خسارات سنگین به اقتصاد ملی و گرفته شدن شتاب رشد فناوری هسته‌ای نداشته است.

در ادامه بیان شده است: کارشکنی‌های ایالات‌متحده آمریکا در دولت اوباما شروع و در دولت ترامپ روبه فزونی گذاشته است و واکنش دستگاه دیپلماسی ما به‌واسطه ضعف‌ها و نقایص گسترده در متن برجام، در حد چند تماس تلفنی و تعدادی توئیت و یا گاهی درخواست از اروپاییانی که شریک دزدی‌های آمریکا هستند، مانده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در نامه خود تأکید کرده‌اند: اکنون در فضای پسابرجامی فعلی که رویاهای خام برجامی و رونق اقتصادی وعده داده‌شده آن از سوی معتقدین به این توافق، با تحریم‌های گسترده‌تر و تهدیدهای روزافزون و زیاده‌خواهی‌های کشورهای غربی برای بریدن سایر بازوهای قدرت جمهوری اسلامی ازجمله توان دفاعی موشکی و نفوذ گسترده منطقه‌ای ایران، تعبیر نشده است؛ جبهه دشمن درصدد حفظ لاشه بی‌جان برجام برای تداوم نظارت‌های بی‌سابقه بر تأسیسات هسته‌ای ایران و اجازه ندادن برای برخورداری کشور از انتفاعات اندک اقتصادی و مالی آن هست و از دیگرسو زمینه‌سازی برای اعمال تحریم‌های غیربرجامی را در دستور کار خود قرار داده است.

در بخش دیگری عنوان شده است: حضور وزیر امور خارجه فرانسه در ایران که با جوسازی‌ها و تهدیدات گسترده مقامات فرانسوی علیه توانایی‌های موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران همراه شده است، باید باقدرت و قاطعیت پاسخ داده شود تا راه بر افزون‌طلبی‌ها و استکبار ورزی‌های قدرت‌های فاسد غربی بسته شود. چگونه است که فرانسه‌ای که از فروش میلیاردها دلار هواپیمای مسافربری ایرباس و حضور شرکت‌های خودروسازی و صنعتی‌اش پس از برجام به سود سرشاری رسیده است از این باج و رانت اهدایی دولت، احساس مستی نموده و قداره کشی کرده و نقش پلیس بد را برای فشار به دولت ایران بازی می‌کند؟ چه می‌شود که فرانسه‌ای که با حمایت از صدام و فروش تسلیحات به وی و انتقال خون‌های آلوده به ویروس ایدز به ایران جنایت علیه بشریت انجام داده است اکنون جلودار اقدامات اروپاییان ضد ایران شده است؟!

در ادامه آمده است: فرانسه بهتر است به‌جای نازیدن به شعارهای پوچ حقوق بشری خود، به ملت ایران توضیح دهد که چگونه به سازمان تروریستی منافقین که ده‌ها هزار نفر ایرانی را از ابتدای انقلاب اسلامی به خاک و خون کشیده است، در پاریس مجوز فعالیت داده و حتی مقامات فرانسوی در نشست‌های این آدمکش‌های خون‌ریز، سخنرانی و از آن‌ها اعلام حمایت می‌کنند؟!

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان تأکید کرده است: ضدیت دولت‌های مستکبر و ظالم غربی با اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی از دیرباز برای ما امری اثبات‌شده است لیکن برای روشن‌سازی و اطلاع افکار عمومی مردم فرانسه از یکی از اقدامات ضد بشری دولت روباه‌صفت و استعماری فرانسه تعداد 3جلد کتاب از مستندات جنایات سازمان تروریستی منافقین که اکنون در پاریس به طراحی جنایت علیه ملت ایران مشغول‌اند، به نمایندگی وزارت خارجه در استان اصفهان تحویل داده می‌شود تا از طریق دستگاه دیپلماسی به سفارت فرانسه در تهران تحویل گردد.

در پایان عنوان شده است: همچنین ما دانشجویان انقلابی استان اصفهان به دولت استعماری فرانسه هشدار می‌دهیم از دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران و کارشکنی و اخلال در توافقات صورت گرفته برحذر باشد و به‌جای آن توان خود را برای حل معضلات اجتماعی و سامان دادن به میلیون‌ها بی‌خانمان و فقیر درمانده فرانسوی متمرکز نماید.

تداوم رفتارهای مخرب و پیروی کورکورانه فرانسه و کشورهای اروپایی از ایالات‌متحده آمریکا و اسرائیل جنایتکار موجب بی‌اعتبار سازی این کشورها با سرعتی بیش از پیش در بین جامعه بین‌الملل خواهد شد و هیچ اثری در انحراف حرکت پیش‌رونده انقلاب اسلامی به سمت قله‌های عزت و افتخار نخواهد داشت.      

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار