کد خبر: 898202
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت :
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت گفت: امسال در بزرگترین رویداد قرآنی غرب استان اصفهان ۱۳۵۹ نفر شرکت کر دند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: براساس تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی های به عمل آمده امسال آزمون نهایی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با همکاری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و موسسات قرآنی در قالب شانزدهمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا و با تلاش های انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده این رویداد بزرگ قرآنی در غرب استان و در شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت با حضور ۱۳۵۹ نفر شرکت برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ادامه داد: از این تعداد ۴۹۰ نفر در حوزه امتحانی دبیرستان آیت الله کاشانی شهرستان فریدن شرکت کردند، ۱۱۵ نفر در دانشگاه پیام نور فریدونشهر در این آزمون حضور داشتند، همچنین این آزمون در دبیرستان عدل چادگان نیز با حضور ۱۵۳ نفر برگزار شد و ۶۰۱ نفر نیز در دبیرستان حضرت زینب(س) شهرستان بوئین و میاندشت در شانزدهمین دوره آزمون حفظ و مفاهیم قران کریم شرکت کردند.

وی درپایان خاطر نشان شد: امسال با اجرای ششمین سال متوالی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان فریدن ۵۴۵ نفر قرآن پژوه در این دوره شرکت کردند که این افراد از مزایای این طرح نیز به صورت رایگان بهرمند شدند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار