کد خبر: 895936
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
مدیرکل امور روستایی استانداری البرز خبرداد
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز گفت: در نیمه نخست سال آینده تسهیلات اقتصادی به روستاییان ارائه خواهد شد تا مشکلات اقتصادی در این مناطق مرتفع شود.

غفور قاسم پور در جلسه آب و فاضلاب روستایی و آب منطقه‌ای که به میزبانی شورای اسلامی استان البرز برگزار شد، گفت: در سال آینده تشکل امور روستایی در استان البرز تشکیل خواهد شد.

وی افزود: 4 هزار بیکار در روستاهای استان البرز وجود دارد و اگر موفق نشویم شرایط بهتری پیرامون اشتغال به وجود آوریم با مشکل مواجه خواهیم شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بابیان اینکه در بحث اشتغال از استان‌های دیگر موفق‌تر عمل کرده‌ایم، بیان کرد: ما در تلاش هستیم که در6 ماهه نخست سال 97 تسهیلاتی جهت رونق اقتصادی به روستاها ارائه کنیم.

قاسم پور در رابطه با سازمان آبفای روستایی گفت: آبفای روستایی سازمانی جدید و با امکانات بسیار کم به شمار می‌آید که لازم است با ارتقاء و بهبود شرایط ارائه خدمات بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: برای رسیدگی و رفع مشکلات روستایی نیازمند وجود اعتبار کافی هستیم که در حال حاضر تأمین نشده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بیان کرد: باید توجه بیشتر و نگاه جدی‌تر به مشکلات روستایی داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت روستاها نهایت استفاده را ببریم.

وی به نقش مهم فرهنگ‌سازی در رابطه با مصرف صحیح آب اشاره کرد و گفت: ما باید فرهنگ‌سازی کنیم تا با مشکلات کم‌آبی مواجه نشویم.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری البرز در پایان خاطرنشان کرد: هدایت آب کردان به سمت ساوجبلاغ و نظرآباد می‌تواند در حوضه آب‌رسانی به این مناطق کمک بسیاری کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار