کد خبر: 895768
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: 43 درصد تصادفات درون شهری که منجر به فوت در استان اردبیل می‌شد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ رحیم آقا محمدی اظهار کرد: در 10 ماه پارسال تصادفات درون شهری استان اردبیل 46 نفر فوتی داشت که این رقم در مدت مشابه امسال با 43 درصد کاهش به 26 نفر فوتی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه حتی یک نفر کشته هم در تصادفات رانندگی زیاد است، بیان کرد: استان اردبیل از لحاظ کاهش تصادفات منجر به فوت در کشور امسال تاکنون رتبه سوم را در کشور دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به اینکه متاسفانه درصد فوتی عابران پیاده همچنان نگران کننده است، گفت: در 10 ماه امسال 14 نفر از کشته شدگان تصادفات در استان اردبیل عابران پیاده هستند.

آقا محمدی با بیان اینکه در این مدت 38 درصد مجروحان نیز عابران پیاده هستند، اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم برای ایمن سازی محل تردد عابران پیاده اقدام کنند.

وی تصریح کرد: امسال شهرستان های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در کاهش تصادفات منجر به فوت در مقایسه به سال قبل در استان به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار دارند ولی متاسفانه شهرستان گرمی با افزایش تصادفات منجر به فوت وضعیت مطلوبی ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اعلام کرد: 43 درصد علت تصادفات درون شهری استان داردبیل عدم توجه به جلو و 22 درصد نیز عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی رانندگان گزارش شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر