کد خبر: 894230
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
سرپرست اداره کل ارتباطات شهرداری کرج خبرداد
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از شهروندان خواست بهترین تصاویر و عکس های گرفته شده از برگزاری جشن های دهه فجر در مساجد، خیابان ها، کوچه ها و محلات خود را برای شرکت در جشنواره عکس به این اداره کل ارسال کنند.
سیدعلیرضا موسوی ، با تبریک ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وقوع این رویداد بزرگ در ایران را نقطه عطفی در تاریخ این سرزمین ذکر کرد که نباید ابعاد گوناگون آن به فراموشی سپرده شود.

موسوی گفت: مدیریت شهری کرج به وسع خود با افتتاح طرح ها و پروژه های گوناگون همزمان با سالگرد وقوع انقلاب اسلامی در شادباش این پیروزی همراه خواهد شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج افزود: همچنین این دستگاه می کوشد همه توان خود را در برگزاری هر چه بهتر جشن ها و برنامه های متناسب با این ایام به کار گرفته و با دعوت از اقشار و گروه های مختلف برای مشارکت در برپایی ویژه برنامه ها، خاطرات خوبی را از ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب در ذهن شهروندان به جا بگذارد.

وی با اذعان بر اینکه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در نظر دارد با تشکیل دبیرخانه، جشنواره عکس های مردمی جشن های دهه فجر را برگزار کند، افزود: بر این اساس شهروندان می توانند با تهیه عکس های حرفه ای و معمولی از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در مساجد، خیابان ها، محلات و کوچه های خود در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته موسوی، زمان ارسال آثار به این جشنواره تا پایان بهمن ماه خواهد بود و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این مسئول همچنین اضافه کرد: در صورت بالا بودن کیفیت عکس های ارسالی، نمایشگاه عکس مجازی از آثار عرضه شده به جشنواره را برپا خواهیم کرد.

شهروندانی که مایل به شرکت در جشنواره و ارسال آثار خود به این مسابقه هستند می توانند آثارشان را به کانال این اداره کل به نشانی: kumpr_adm2@ به نام "کرج سربلند" ارسال نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار