کد خبر: 893860
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: اعتقاد به ارزش‌های انقلاب، نخستین گام حفظ آن‌ها بوده و پاسداشت این ارزش‌ها نیز مستلزم شناخت و اعتقاد لازم به آن است.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی گفت: بامطالعه و دقت در تاریخ انقلاب اسلامی، می‌توان اهداف آن را به‌خوبی در نخستین سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در بهشت‌زهرا دریافت.

وی اظهار کرد: بر اساس سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند "رژیم پهلوی یک رژیم غیرقانونی است"، ضروری است جمهوری اسلامی با انتخاب و تأیید مردم شکل گیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، همچنین در سخنان خود به این نکته اشاره فرمودند که هدف ما تشکیل حکومت اسلامی بوده و سعی داریم، در مسیر تحقق آن حرکت کنیم که نیازمند زمان و آموزش نیروهای ویژه است.

حجت‌الاسلام مسعودی تصریح کرد: امروز حاکمیتی تحت عنوان جمهوری اسلامی تشکیل‌شده است که برای تحقق اهداف عالی اسلام و با بهره‌گیری از دکترین حکومت اسلامی به سمت درجات معنوی بالاتر حرکت میکند و استقرار احکام اسلام و ارزشهای دینی و اعتقادی از اولویتهای آن است.

وی با بیان اینکه استخراج چندین دکتر حکومت اسلامی از کتاب شریف نهج‌البلاغه، قرآن کریم و همچنین احادیث و روایات اهل‌بیت عصمت و طهارت امکان‌پذیر است اظهار داشت: ما با این منابع غنی، نیازی به دکترینی غیر از دکترین اسلامی نداریم و تا زمانی که از منابع جامع خود برای تشکیل حکومت اسلامی بهره نگیریم، به اهداف عالیه خود نرسیده ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف حضرت امام خمینی (ره) تشکیل انقلابی برای پاسداشت و زنده نگهداشتن اسلام بود و مقام معظم رهبری نیز در حال ادامه دادن مسیر ایشان هستند تا مقدمات فراهم شود و عدل حکومت اسلامی با دستان پرتوان امام زمان (عج) سفره خود را در جهان بگستراند.

حجت‌الاسلام مسعودی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت، گذشت، فعالیت جهادی، جلب رضایت خدا، کار درراه رضای خدا و اعتقاد به آخرت ازجمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب است که در جامعه ما نهادینه شد و برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: لازم است مسئولین بیش‌ازپیش به فکر مردم و پیشبرد اهداف انقلاب باشند که امید است با سعی و تلاش بتوانند زمینه اشتغال، تحصیل و ازدواج جوانان را فراهم کرده و مشکلات موجود راکاهش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار