کد خبر: 893486
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
عضو شورای اسلامی شهر کرج:
عضو شورای اسلامی شهر کرج یکی از معضلات اساسی شهر کرج را بافت های فرسوده عنوان کرد.

فرج الله ایلیات با اشاره به اینکه هفته گذشته بررسی و تصویب متمم بودجه سال 96 در کارگروه های برنامه و بودجه پایان رسید، اظهار داشت: کل بودجه متمم مصوب شده برای شهرداری یکهزار و نهصد میلیارد تومان است که 860 میلیارد برای هزینه های جاری و هزار میلیارد نیز برای هزینه های عمرانی پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه آخرین گام "طرح بهبود و نگهداشت شهر"  با حضور اعضای شورای شهر در منطقه 8 اجرا شد، ضمن قدردانی از دکتر اصغر نصیری شهردار کرج، عنوان کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت ها و توان معاونت ها، سازمان ها و مناطق شهرداری کرج مسائل و مشکلات مربوط به یک منطقه بر طرف شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج از در نظر گرفتن امتیاز ویژه برای متقاضیانی که به صورت نقدی اقدام به کسب پروانه ساختمانی می کنند خبر داد و گفت: همچنین کسانی که به هر دلیلی بدهکار بوده اند و نتوانسته اند بدهی خود را پرداخت کنند، می توانند از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

ایلیات با تاکید بر اینکه یکی از معضلات اساسی شهر کرج بافت های فرسوده است، تصریح کرد: بنا داریم تا با تدوین آئین نامه اجرایی برای صدور پروانه های ساختمانی بسته های تشویقی و سرمایه گذاران به پای کار آیند تا با کمک شهروندان بافت های فرسوده ساماندهی شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار