کد خبر: 892826
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: ما برای سال آینده در یک هدفگذاری منسجم پیش‌یبنی کردیم تا 20 هزار فرصت شغلی جدید و پایدار ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال و رفع بیکاری اظهار کرد: ما برای سال آینده در یک هدفگذاری منسجم پیش‌یبنی کردیم تا 20 هزار فرصت شغلی جدید و پایدار ایجاد کنیم.

وی وجود 65 هزار بیکار را در استان برازنده این خطه ندانست و بیان کرد: بیکاری آسیب‌های متعددی را به همراه دارد که اگر به سرعت از این شرایط سخت عبور نکنیم بر دامنه این آسیب‌ها افزوده خواهد شد.

رئیس شورای اشتغال استان اردبیل از معرفی طرح‌های اشتغالزا به ارزش 470 میلیارد تومان به بانک‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر توپ در میدان بانک‌هاست و باید مدیران بانک‌ها به سرعت نسبت به پرداخت این پرونده‌های اشتغالزا اقدام کنند.

بهنامجو برگزاری همایش سرمایه‌گذاران را در استان به همراه گشایش در حوزه صادرات ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: ما باید هر روز برای دیدارهای مردمی وقت بگذاریم و بدون نوبت موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران را با خوشرویی برطرف کنیم.

وی ادامه داد: قطعا با یک حرکت انقلابی و جهادی باید کار را به پیش ببریم و عمده کاری که در بخش گردشگری باید انجام شود احداث پیست‌های اسکی جدید، مجتمع‌های آبدرمانی، آموزش 200 پزشک در حوزه پزشکی آبدرمانی و ساخت هتل‌ها و مراکز اقامتی متعدد است.

استاندار در پایان افزود: ما خوشحال هستیم که در یک فضای محبت‌آمیز همراه با وحدت و همدلی حمایت از سرمایه‌گذاران به صورت شفاف و روشن در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم همین حمایت‌ها منجر به تقویت اشتغال در استان اردبیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر