کد خبر: 889324
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه وثایق بانکی بزرگترین چالش در حوزه اشتغالزایی در کردستان است، گفت: اگر مشکل وثیقه رفع نشود نمی‌توانیم در زمینه اشتغال خروجی چندانی داشته باشیم.

به گزارش جوان از کردستان، امیر قادری در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ما به اندازه 50 میلیاردتومان طرح به بانک سینا معرفی کرده‌ایم

وی با بیان اینکه تامین وثیقه یکی از مشکلات اصلی در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی در کردستان است، گفت: باید یک فکر اساسی در این راستا انجام شود تا شاهد رونق و رشد در زمینه اشتغالزایی باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه وثایق بانکی بزرگترین چالش در حوزه اشتغالزایی در کردستان است، خاطرنشان کرد: اگر مشکل وثیقه رفع نشود نمی‌توانیم در زمینه اشتغال خروجی چندانی داشته باشیم و این رویه به آمار بیکاران در استان می‌افزاید.

قادری تصریح کرد: اگر بخواهیم بحث وثیقه را با این روند در استان شاهد باشیم نمی‌توان در زمینه اشتغال که قرار است برای جوانان استان که نقش مهمی در تثبیت جمعیت دارند کاری انجام دهیم.

وی اظهار داشت: برخی بانک‌ها در سطح مرکز تفویض اختیاری به بانک‌ها زیرمجموعه خود در سطح استان داده نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه ما در بانک کشاورزی در حوزه پرداخت تسهیلات به روستائیان مشکلی نداریم، گفت: این عدم مشکل به دلیل تسلط کارشناسان بانک به حوزه پرداخت تسهیلات است.

به گفته وی، متاسفانه برخی از بانک‌ها که در زمینه پرداخت تسهیلات سهم دارند متاسفانه از بدنه کارشناسی لازم برای این کار بهره‌مند نیستند که باید در این راستا نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر