کد خبر: 872853
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان گفت: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان که این هفته با ایام ماه محرم تقارن پیدا کرده است، برنامه‌هایی برگزار خواهد شد که مهم‌ترین آن رژه نیروهای مسلح، یادواره شهدا، نمایشگاه‌های مختلف و زنگ مقاومت در مدارس است.

به گزارش  خبرنگارجوان آنلاین از اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دشمنان بیمه کرد.

جعفر عسگری گفت : دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان به خوبی بازگو نشد و اگر هم بازگو شد به صورت هنرمندانه بازگو نشد؛ عملکرد رزمندگان ما در مقابل اسرای عراقی با عملکرد دشمن کنونی در سوریه با اسرای ایران اسلامی بسیار متفاوت است.

 وی گفت: امیدواریم در آینده‌ای نه‌ چندان دور جشن پیروزی جبهه مقاومت در ایران، سوریه، عراق، بحرین برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: تکیه بر معنویت و توکل بر خدا، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی با محوریت ولایت از جمله مهم‌ترین درس‌های آموزنده دفاع مقدس بود؛ هدف از رزمندگان دفاع مقدس برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل رسیدن به فضیلت جهاد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان ابراز نمود : برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان که این هفته با ایام ماه محرم تقارن پیدا کرده است، برنامه‌هایی برگزار خواهد شد که مهم‌ترین آن رژه نیروهای مسلح، یادواره شهدا، نمایشگاه‌های مختلف و زنگ مقاومت در مدارس است.

عسگری اذعان داشت : استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته ولی حق اصفهان به درستی ادا نشده است؛ رسانه‌های استان اصفهان باید در هفته دفاع مقدس از زبان جامعه ایثارگری از مسؤولان مطالبه‌گری کنند چراکه هنر مطالبه‌گری تنها از عهده رسانه‌ها برمی‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان متذکر شد: شهید حججی با شهادت خود نقش زیادی در انتقال پیام ایثار و شهادت به دنیا صادر کرد و رسانه‌ها نیز باید در انتقال این پیام بیشتر تلاش کنند؛ امروز برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید هر کاری که از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر