کد خبر: 869785
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
موج وحدت مردم زير عنوان شهيد حججي و اظهارات مقامات مسئول كشور درباره ادامه سازندگي‌هاي سپاه در عرصه نظامي و...
علی علوی
علی علوی
 
موج وحدت مردم زير عنوان شهيد حججي و اظهارات مقامات مسئول كشور درباره ادامه سازندگي‌هاي سپاه در عرصه نظامي و اقتصادي به‌ويژه راه و فرودگاه و پالايشگاه و مترو، نگارنده را به اين نتيجه رساند كه سپاه و بسيج، هم از عهده مقابله با معاندان خارجي به خوبي برآمده‌اند و هم از عهده راضي كردن مخالفان و بدخواهان و منتقدان داخلي و حتي اگر كاستي‌ها و نقايصي هم داشته‌اند، مخالف خود را به تحسين و تمجيد واداشته‌اند. با اين تفاوت كه معاند و تحريم‌كننده خارجي را با مجموعه عمليات‌هاي سازندگي در داخل و پيشرفت‌هاي نظامي و موشكي به تعظيم واداشته‌اند و طعنه زنندگان داخلي را با عمليات‌هاي نظامي در خارج از كشور و دفع شر تروريست‌ها از پشت مرزهاي وطن.
 
آنها كه جز با زبان تلخ و طعنه از سپاه ياد نمي‌كردند، در اين زمان، تسليم نگاه حجت خدا و بسيجي شهيد محسن حججي شدند و زبان به تحسين و تمجيد حماسه‌سازي او و همرزمان شهيد و رزمنده‌اش گشودند. او «پاسدار انقلاب» بود اما نه در پشت ميز رياست پدر و نه با اقدام سلبي عليه جناح مخالف سياسي، او آن قدر كار ايجابي داشت و آن قدر بزرگوارانه از كنار طاعنان وطني گذشته بود كه وقت پاسخ به طعنه‌ها را نداشت. بعد از اين وحدت مثال‌زدني، سخنان ديروز رئيس‌جمهور نيز ستودني بود: «نمونه اسماعيل را در عصر جديد در چهره حججي مي‌بينيد. اين عزيزي كه او را مي‌برند به سوي قربانگاه، نه يك آدم رئوف كه يك آدم جلاد او را مي‌برد. شما در چهره او نگاه كنيد. همان آرامش و حالت و نگاه آرام را در صورت او مي‌بينيد. آن نگاه حججي براي افتخار كشور ما كافي است. نشان مي‌دهد جوانان ما تا چه حد در راه اهداف بلند و خاندان رسالتشان آماده‌اند و چقدر ايثارگرند. خانواده او نيز همين طور. آنها نيز همين آمادگي را دارند. اين يادگار ابراهيم خليل است.»
اينگونه بود كه يك بسيجي به نام حججي كه پس از پايان جنگ تحميلي به دنيا آمده، همه را از خود راضي كرد، نه حتي شخص رئيس‌جمهور را كه خود چندين بار گفته است يك بسيجي است و فقط گاهي حق بسيجي و پاسدار را آن طور كه بايد ادا نمي‌كند، بلكه حتي بدترين طعنه زنندگان داخلي را به سكوت و سپس به تمجيد واداشت.
 
اما سپاه جواب دشمنان خارجي را نه صرفاً در ميادين مقاومت و مبارزه با تروريسم تكفيري بلكه بيشتر در داخل كشور و با افزودن بر توان موشكي و قدرت بازدارندگي و ايجاد امنيت داخلي و نيز به اعتراف همگان در عرصه سازندگي كشور مي‌دهد، اگرچه در اين عرصه هم علاوه بر دشمني امريكا با طعنه «كاسب تحريم» همان طاعنان داخلي روبه رو بود اما جمع وقايع ماه‌هاي اخير نشان مي‌دهد صبوري فرماندهان سپاه و بسيج در مقابل اين هر دو دشمني‌ها، شرايط را به گونه‌اي دگرگون كرد كه حالا براي آزردن بسيج و سپاه در داخل، نمك نشناسي بسيار لازم است و براي دشمني كردن با سپاه در ميادين جنگ و مقاومت، نيرويي پر قدرت. و اين مسير‌ها براي دشمنان سپاه و بسيج روز به روز به همت خون امثال شهيد حججي سخت تر و فوايد آن براي ملت ايران پربارتر خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار