کد خبر: 849007
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
صبح امروز
صبح امروز مدیر کل امور موزه ها واموال فرهنگی- تاریخی کشور از محل احداث موزه کودک ارومیه بازدید به عمل آورد

به گزارش جوان وبه نقل ازروابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، صبح امروز مدیرکل امور موزه ها و

اموال منقول فرهنگی-تاریخی کشور از محل ایجاد موزه کودک ارومیه واقع در محل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی بازدید کرد.

براساس گزارش فوق در جلسه ای که بعد از این بازدید با حضور مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشی استان و همچنین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  تشکیل شد، محمد رضا کارگر مدیرکل موزه های کشور ضمن استقبال از طرح پیشنهادی راه اندازی موزه کودک گفت: طرح چنین موضوعی نشان از یک جهش و توسعه مثبت است و کانون پرورش فکری آذربایجان غربی اولین کانون استانی است که در این حرکت فرهنگی و تاثیرگذار گام برداشته است.

وی افزود: راه اندازی این موزه با محوریت آموزشی و نمایشگاهی می تواند کودکان و نوجوانان را بصورت ملموس و عینی با هویت اجتماعی و تاریخی آباء و اجداد خود آشنا سازد.

محمد رضا کارگر ادامه داد: ما قطعاً از تمامی نهادها و ارگانهائی که خواهان راه اندازی موزه های تخصصی در حیطه وظایف سازمانی خود هستند با ارائه مشورتهای کارشناسی و طرح محتوا، حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: موزه کودک ارومیه از قسمتهای مختلف و در دو بخش اصلی محتوائی و نمایشگاهی تشکیل شده است و در آن موضوعات مختلف مربوط به کودکان و نوجوانان از قبیل: عروسکهای محلی، بازی های بومی، نقاشی، قصه گوئی به نمایش در خواهد آمد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر