کد خبر: 848282
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از برگزاری بخش زیادی از امور انتخاباتی شعبات به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: در 6 شهرستان استان نیز انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

سعید شبستری خیابانی  اظهار داشت: انتخابات یکی از برکات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بعد از انقلاب تقریبا هر دو سال یکبار در کشور شاهد برگزاری انتخاباتی هستیم که مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را میسر می کند.

وی افزود: انتخابات تجلی قدرت نظام و نشان‌دهنده حضور مردم در کنار مسئولان و خادمانشان است که این پشت‌گرمی بزرگ به برکت خون شهدا و پایداری و ایستادگی همین مردم در عرصه‌های مختلف حاصل شده است.

شبستری با بیان اینکه در 29 اردیبهشت شاهد خلق حماسه دیگری از سوی مردم خواهیم بود، افزود: چشم دوست و دشمن به انتخابات ایران دوخته شده است و دشمنان این مرزوبوم به امید مایوس شدن مردم و دوستان نیز به امید حضور پرشور و حماسی مردم و دهن‌کجی دوباره این ملت به استکبار جهانی منتظر 29 اردیبهشت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته ملت بزرگ ایران اسلامی امتحان خود را پس داده و در انتخابات اردیبهشت امسال نیز بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید خواهد کرد.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: کار برگزاری انتخابات در سه مرحله انجام می‌شود؛ مرحله اول قبل از انتخابات است و باید از ماه‌ها قبل آمادگی های لازم برای برگزاری از طریق ستاد انتخابات انجام گیرد؛ مرحله بعدی روز انتخابات و مرحله آخر نیز بعد از رای‌گیری و مربوط به شمارش آراء و سایر امور است.

وی افزود: در استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره‌ای مجلس در چهار شهرستان بیش از 50 هزار نفر از متولیان و عوامل اجرایی تلاش می‌کنند و وحدت و همدلی لازم در بین همه عوامل اجرایی کاملا به چشم می‌خورد.

شبستری اذعان داشت: ما از ماه‌ها قبل ستادهای انتخاباتو هیئت‌های اجرایی را در کل شهرستان‌ها برای سه انتخابات استان تشکیل داده‌ایم و سه هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر استان تشکیل یافته‌اند تا این انتخابات را در بیش از 2 هزار روستا و 62 شهر استان برگزار کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه تدارکات لازم برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده، ادامه داد: در 6 شهر استان که دارای شورای 7 و 9 نفره هستند، انتخابات برای اولین بار در کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود؛ البته همزمان انتخابات به صورت دستی هم انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: همه این امور مستلزم تدارکات بسیار سنگینی است و ارائه آموزش‌های خاصی را هم به برگزار کنندگان می طلبد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر